Konden ze maar voor altijd bij ons blijven.
Deze prachtige lieve ouwe jongen hebben veel mensen in hun hart gesloten. Ik ben één van die mensen. Knuf voor hem en voor jou
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Ik zie de foto's niet maar las wel de titel en toen dacht ik: hier wil ik reageren. Meid ik duim ook dat Budje nog even in je midden kan blijven. Geniet ze nog hoor en knuffeltje vanwege Olly!
Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Hij heeft toch zo'n lieve kop. Ik hoop dat hij toch weer opkrabbelt en jullie nog van hem mogen genieten.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
rimanime schreef:Konden ze maar voor altijd bij ons blijven.
Deze prachtige lieve ouwe jongen hebben veel mensen in hun hart gesloten. Ik ben één van die mensen. Knuf voor hem en voor jou
rimanime schreef:Konden ze maar voor altijd bij ons blijven.