I feel good

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Lex

I feel good

Ongelezen bericht door Lex »

Zoals je ziet :) Net z'n speeltje en bot in stukken gekregen ...Baasje ruimt en kuist wel op ;)

Afbeelding
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Oeee... Wat is die mager... :shock:
Of komt dat door de foto.. :oops:
Afbeelding
astrid schilder

Ongelezen bericht door astrid schilder »

Nou dat kan dan ook weer weggegooid, en morgen zaterdag weer wat nieuws ophalen of zelf wat bedenken waar hij mee kan spelen. :) :) :) Het zijn ook slopers hoor, ik weet er alles van.... :) :) :)
Lex

Tjaaah ... mager :?
Daar heb je dus volledig gelijk in ...

't is geen typische lab ... Hij eet de ganse dag door ... Droogvoer en regelmatig een blik hondevlees .. Soms nog wat restjes van tafel alsie flink is ... Aankomen doet ie dus niet .. Wormpjes ofzo heeft hij ook niet ( dierenarts ) Gewoon een hond die z'n vetten gemakkelijk verbrandt ..
Hij heeft enorm veel lichaamsbeweging. Is ook extreem actief dus beweging heeft hij nodig.

Het verschilt van dag tot dag. De ene dag staat hij heel erg mager. De andere dag is ie ietsje dikker ( alstie een iets luiere dag heeft )
Lex

astrid schilder schreef:Nou dat kan dan ook weer weggegooid, en morgen zaterdag weer wat nieuws ophalen of zelf wat bedenken waar hij mee kan spelen. :) :) :) Het zijn ook slopers hoor, ik weet er alles van.... :) :) :)
Inderdaad :) Morgen eens de fleece sjaal proberen ...
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Hoe oud is Lex als ik vragen mag???
Groetjes van Erna
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Lex schreef:Tjaaah ... mager :?
Daar heb je dus volledig gelijk in ...

't is geen typische lab ... Hij eet de ganse dag door ... Droogvoer en regelmatig een blik hondevlees .. Soms nog wat restjes van tafel alsie flink is ... Aankomen doet ie dus niet .. Wormpjes ofzo heeft hij ook niet ( dierenarts ) Gewoon een hond die z'n vetten gemakkelijk verbrandt ..
Hij heeft enorm veel lichaamsbeweging. Is ook extreem actief dus beweging heeft hij nodig.

Het verschilt van dag tot dag. De ene dag staat hij heel erg mager. De andere dag is ie ietsje dikker ( alstie een iets luiere dag heeft )
Gelukkig dat je er bewust van bent, en het probeert te verhelpen.. :)
Afbeelding
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Hij is inderdaad wat dunnetkes, maar als ie verder gezond is, lopen laten maar
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
Lex

Miep schreef:Hoe oud is Lex als ik vragen mag???
In augustus schatten ze hem 6 maand, dus nu zal dat 11 maand zijn zeker ...We zijn er zeker van bewust datie mager is ...
Wij behoren ook tot de groep die reacties krijgen zoals: LABRADOR ?? Moeten die niet DIK zijn ??? :confused:
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Nou dikke labradors vind ik ook niet gezond hoor gewoon goed in het vel maar zeker niet te dik
Groetjes van Erna
TamaraKees

Ongelezen bericht door TamaraKees »

hihi ..

buitenstaanders denken altijd dat een lab dik moet zijn .. omdat over het algemeen de labbies dik zijn. wij krijgen ook vaak te horen dat jari erg dun is voor een lab.. terwijl jari perfect is, dit beaamde de DA ook .. en wij vinden hem ook mooi zo!!
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

Hij kijkt er wel heel cool bij 8)

Even over het mager zijn: Ik heb ook maanden rondgelopen met een gratenpakhuis aan een lijntje voor ik had uitgevonden dat Ramses niet zo goed reageert op wsl de granen in brokken en dus van meer brokken alleen maar meer ontlasting ging produceren maar niet ging aankomen èn dat hij meer verbrandt dan de gemiddelde Labrador en dus ongeveer twee keer zoveel moet hebben.
Ik weet niet hoe het met zijn ontlasting is en of je nog iets wil proberen maar anders kan ik je aanraden om eens te kijken of hij wel zijn gewicht vasthoudt met vlees/KVV (Ramses had in de aankomfase wel zo'n 1200 a 1400 gram per dag nodig om gewicht te winnen, nu krijgt hij ongeveer 800 a 1000 gram per dag).
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
teun

Ongelezen bericht door teun »

haha bekend gezicht.. ( dat mollen van spullen)
Diva

Ongelezen bericht door Diva »

Ach wat een lekker bekkie :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat koppie er ook bij :)
Ik ben blij dat jullie zelf ook weten dat hij mager is :)
Plaats reactie