Ik kan nou echt niet begrijpen hoe het kan dat daar nou niets aan gedaan wordt!! Echt niet, waarom komen er geen programma's op de tv om de mensen te laten zien wat er gebeurt in de hondenwereld. Volgens mij weet maar een heel klein gedeelte van de mensen wat en hoe met broodfokkers. Broodfokkers............ wat een naam daar zou een beroerdere naam voor moeten komen. De naam broodfokker klinkt mij nog niet negatief genoeg in mijn oren.
Misschien met zijn alle op bezoek gaan in Baarle Nassau en/of deze link doorsturen naar Partij van de Dieren met een schrijven erbij of ze zich hier voor willen inzetten.........
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
rimanime schreef:Misschien met zijn alle op bezoek gaan in Baarle Nassau en/of deze link doorsturen naar Partij van de Dieren met een schrijven erbij of ze zich hier voor willen inzetten.........
rimanime schreef:Misschien met zijn alle op bezoek gaan in Baarle Nassau en/of deze link doorsturen naar Partij van de Dieren met een schrijven erbij of ze zich hier voor willen inzetten.........