Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

zekers tijd voor een broers + baasjes activiteit 8) Altijd leuk !! ( iets met chocomelk na en minder lang zoeken naar de weg dan de vorige keer lijkt ons wel wat.. :wink: )
Ik weet niet precies welk voer ze overstappen, Ben heeft het wel gezegt hoor. :oops: Een ander merk. Dit omdat de prijs flink zou stijgen en de zakken alleen nog in klein formaat te krijgen zouden zijn vanaf 1 januari.

Ons huisje bevalt prima !! Helemaal gewent zijn we :)
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

kristies schreef:zekers tijd voor een broers + baasjes activiteit 8) Altijd leuk !! ( iets met chocomelk na en minder lang zoeken naar de weg dan de vorige keer lijkt ons wel wat.. :wink: )
Ik weet niet precies welk voer ze overstappen, Ben heeft het wel gezegt hoor. :oops: Een ander merk. Dit omdat de prijs flink zou stijgen en de zakken alleen nog in klein formaat te krijgen zouden zijn vanaf 1 januari.

Ons huisje bevalt prima !! Helemaal gewent zijn we :)
Inderdaad iets minder lang zoeken zou leuk zijn......
Maar we weten nu wel dat de choco lang warm blijft in onze thermosfles :applaus:
We zullen eens na gaan denken over iets nieuws..... Denken jullie mee ?

We zien wel wat het voer doet, anders zoeken we gewoon iets nieuws....

groeten,

Joost
miran&joost

Chester-pester-poepchinees !!!! Broehoooooooeeeeerrrrrrrr !

Hoe is het met je pootje ??? Betert hij al weer ?

Een likje van Enzo
kristies
Speurneus
Speurneus

Heeee Broehhhrrrr pootje is weer OK !! Nog een klein beetje te zien waar het zat, maar ik loop weer als een kievit !! 8) Jou baasjes en mijn baasje moeten binnenkort echt afspreken wanneer ik dat kan showen... !! :wink: Lekker wandelen !! :D Ik ben voorrrr !
Hoe is het met jou dan ?
miran&joost

Hier alles goed hoor ! Vrouwtje is weer wat minder gaan werken en is dus nog wat meer thuis ! (is wel vermoeiend hoor, moet haar toch een beetje in gaten houden hè......)

Is hier NOG wat veranderd....... Mijn eigen fijne kofferbakje... met mijn kleedje.... WEG !!!!!! Ze hebben hem gewoon verkocht !!! Ze zeggen dat er nu iets komt waar ik meer plek in heb, maar moet het allemaal nog maar zien..... Voorlopig mag ik nu op de achterbank van de Mazda :twisted:

Ze zullen hier even kijken wanneer het schema het toe laat dat we onze baasjes weer eens gek gaan maken (lachen hè, als ze niet weten wie wie is.... :twisted: ) Zal het nog wel even laten weten.
miran&joost

Hebben even gekeken en Miranda moet komend weekend werken en het weekend erop is het carnaval :support: :colors: ............

De week erop kunnen wij wel !!! ( op zondag tenminste, zaterdag moet ik voetballen...). Da's dus 1 Maart, de week erop (8 Maart) kunnen we ook !

Laat maar even weten wanneer het jullie uit komt !

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Wij kunnen ( w.s. ) ook 1 maart ! Nog even bij Wes checken vanavond, maar volgens mij moet het lukken :)
Ik ben wel nieuwsschierig naar Enzo`s nieuwe vervoersmiddel :)
miran&joost

Technisch detail.......... Die is er nog niet.........

Voorlopig moet hij het doen met de oude Mazda...... (die we ook tijdens de forumwandeling bij ons hadden....)
kristies
Speurneus
Speurneus

Wij kunnen 1 maart ook :eausadance:

Komen we bij het volgende; Waar :confused: Hangt ook een beetje af van het weer denk ik.. Ik ga er vast eens over nadenken. Maar zullen we 1 maart dan afspreken ??
miran&joost

Is goed ! Inderdaad nog even een plekkie verzinnen..... Wij denken mee !
miran&joost

Genieten !!!!!

Gisteren na mijn werk weer heerlijk langs de Maas gewandeld met mijn maatje ! OK het miezerde en er stond een frisse wind, maar gewoon even heerlijk je hoofd leegmaken en genieten van de blijdschap van Enzo.
Als hij daar dan heerlijk loopt te rennen, snuffelen, zwemmen enz. en je ziet dan dat blije koppie dat je op elk "kruispunt" vragend aankijkt welke richting we op gaan..... HEERLIJK !!!

Dat beestje heeft mijn leven zo veranderd ! En ondanks dat hij geen makkelijke lab is, hebben we het op het moment redelijk goed voor elkaar met hem. Vooral door de wekelijkse jachttraining die Miranda met hem bij Marianne doet en door ongelofelijk consequent met hem blijven.

Natuurlijk heeft hij ook zijn streken, maar als ik net als gisteren met hem een flinke ronde loop, dan maakt het niet uit waar hij mee bezig is, als ik roep komt hij :applaus: Even een aai of een klein snoepje en weer het commando "vrij". Wel lekker dat er om die tijd ook geen andere hondjes zijn, maar als ze er wel zijn gaat het ook hardstikke goed.

Hij is de laatste tijd ook wat knuffeliger geworden, wat ook wel eens lekker is natuurlijk.

't is een heel verhaaltje geworden, maar moest gewoon even mijn blijdschap delen ! Gewoon het feit dat zo'n beestje je leven zo kan verrijken :verliefd1:

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

:) ja heerlijk he.. !! Ik kan er ook zo van genieten .. dat ondeugende koppie dat zo kan genieten en gelukkig ook vaak gewoon wel luisterd.. ( en stiekum hebben die streken ook weer wat )
miran&joost

kristies schreef::) ja heerlijk he.. !! Ik kan er ook zo van genieten .. dat ondeugende koppie dat zo kan genieten en gelukkig ook vaak gewoon wel luisterd.. ( en stiekum hebben die streken ook weer wat )

Inderdaad !
Hij heeft nu weer besloten dat het miscchien wel helemaal niet nodig om zijn apport terug te brengen tijdens de jachttraining :?
Dat wordt deze week weer even drillen.........
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:
kristies schreef::) ja heerlijk he.. !! Ik kan er ook zo van genieten .. dat ondeugende koppie dat zo kan genieten en gelukkig ook vaak gewoon wel luisterd.. ( en stiekum hebben die streken ook weer wat )

Inderdaad !
Hij heeft nu weer besloten dat het miscchien wel helemaal niet nodig om zijn apport terug te brengen tijdens de jachttraining :?
Dat wordt deze week weer even drillen.........
:D Chester komt hem altijd heeeel gericht brengen, tot op een meter afstand ongeveer en dan bedenkt hij zich vaak.. Klein :twisted: is het soms :verliefd1:
miran&joost

:lol: :D :lol: Ben ook al wezen kijken hoever we kunnen lopen !
Gaat goed komen !

groeten,

Joost
Plaats reactie