Maar Gitje dat dansen wat de lab doet, en hij zit dan ook al voor de baas, mag dat? Dit is in het begin van het filmpje
Dit moet je eens bekijken
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
Maar Gitje dat dansen wat de lab doet, en hij zit dan ook al voor de baas, mag dat? Dit is in het begin van het filmpje
-
relaxrex
- Speurneus

- Contacteer:
-
donna
- Middelgrote hondenneus

We moeten ons natuurlijk wel realiseren dat dit Amerika is. Vorig jaar heeft er een artikel gestaan in de labradorpost, ik weet niet meer welke. Ze hebben daar andere trainingsmogelijkheden en trainen ook anders. Vaak wordt een trainer ingehuurd die fulltime met de hond traint en wij doen dat in onze vrije tijd. Maar geweldig om te zien, dank je wel voor de verwijzing.
Magda
Magda
-
Zeeuwse labjes
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Ik heb ademloos zitten kijken
Geweldig wat deze combinatie laat zien!!
Vooral het tweede apport met het oversteken van meerdere stukken water vond ik ongelooflijk goed. Dat hij dan nog weet op welke eilandje het apport ligt, zo goed. En ook zonder enige twijfel te tonen.
En dan na dat apport nóg twee apporten onthouden hebben en zonder enige twijfel ernaar toe rennen. Mede te danken aan de wijze van voorhjagen door deze man natuurlijk. Prachtig samenspel.
Dit is wel de top onder de jachthondensport.
Vooral het tweede apport met het oversteken van meerdere stukken water vond ik ongelooflijk goed. Dat hij dan nog weet op welke eilandje het apport ligt, zo goed. En ook zonder enige twijfel te tonen.
En dan na dat apport nóg twee apporten onthouden hebben en zonder enige twijfel ernaar toe rennen. Mede te danken aan de wijze van voorhjagen door deze man natuurlijk. Prachtig samenspel.
-
Lindsay88
- Speurneus

- Contacteer:
-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

Ja hoor dat mag, dat noemen ze houdbaar inspringen, de hond is zo hoog in zijn drift dat hij gewoon niet meer stil kan zitten..als hij er maar niet vandoor gaat en geen geluid maakt, is het goedmarron schreef:dan weet je even weer waar labberds voor zijn he
![]()
-
brigitte064
- Hele grote hondenneus

mooi heZeeuwse labjes schreef:Ik heb ademloos zitten kijkenGeweldig wat deze combinatie laat zien!!
-
Lunatic
- Speurneus

Schitterend filmpje zeg, ik heb echt zitten genieten
Zeer zeker indrukwekkend en ow zo knap
Iets waar de meesten van ons alleen van kunnen dromen.
Maar evengoed geniet ik van mijn meisje tijdens de jachttraining hoor, al zal ze nooit zover komen
Zeer zeker indrukwekkend en ow zo knap
Iets waar de meesten van ons alleen van kunnen dromen.
Maar evengoed geniet ik van mijn meisje tijdens de jachttraining hoor, al zal ze nooit zover komen
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
marianne
-
Esmeralda
- Speurneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

Wordt dit dansen geen dauwtrappen genoemd?brigitte064 schreef:Ja hoor dat mag, dat noemen ze houdbaar inspringen, de hond is zo hoog in zijn drift dat hij gewoon niet meer stil kan zitten..als hij er maar niet vandoor gaat en geen geluid maakt, is het goedmarron schreef:dan weet je even weer waar labberds voor zijn he
![]()
Het is wel gaaf om te zien zeg! Van een niveau dat ik waarschijnlijk nooit zal bereiken maar we kunnen niet allemaal aan de top staan
Thanx voor de link naar deze mooie beelden
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

Bedankt Marjolein, hij is top!
-
samantha
- Speurneus