Je hebt dacht ik ook van die dummy's in 3 delen zeg maar, dus waarvan de zijkanten een beetje slingeren
Akka en haar jachtinstinkt.....
-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
Dat is mooi, Tilly, dat het goed gaat!
Je hebt dacht ik ook van die dummy's in 3 delen zeg maar, dus waarvan de zijkanten een beetje slingeren
??: Dat lijkt nog het meest op wild, want daar hebben ze ook het middelste van in hun bek en hangen de kop en poten aan de zijkant mee te slingeren
Misschien eens op zoek naar zoiets?
Groetjes Anca

-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
-
Ursulinda
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
We hebben ingeschreven... als het goed is mogen we in April beginnen.
Eerst komt er nog een voorlichtingsavond en "keuring" want beide, Ik en Akka moeten geschikt blijken. Ik hoop dat we mogen want het lijkt me erg leuk.
Eerst komt er nog een voorlichtingsavond en "keuring" want beide, Ik en Akka moeten geschikt blijken. Ik hoop dat we mogen want het lijkt me erg leuk.
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
- Esther,Luca & Bess
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
Hallo Tilly
ook wij doen dit jaar weer mee ! met Bess
vorig jaar mee gedaan met de zomer training en nu trainen we de winter door om de week op zondag ochtend van 10-12 uur in het reewijkse hout/enkele keer andere locatie.
31 maart is de introducie avond dan wordt het een en ander uigelegd,en wordt er gekeken of je hond bijv. wild op wil pakken
We hebben het afgelopen seizoen veel geleerd en dagelijks oefenen we even als we in het reewijkse hout wandelen
groejes Esther
vorig jaar mee gedaan met de zomer training en nu trainen we de winter door om de week op zondag ochtend van 10-12 uur in het reewijkse hout/enkele keer andere locatie.
31 maart is de introducie avond dan wordt het een en ander uigelegd,en wordt er gekeken of je hond bijv. wild op wil pakken
We hebben het afgelopen seizoen veel geleerd en dagelijks oefenen we even als we in het reewijkse hout wandelen
groejes Esther
-
WorkFellowRaban
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
He leuk... ik heb nog niks gehoord dat de introductie 31 maart isEsther,Luca & Bess schreef:Hallo Tilly
groejes Esther
Dorine en @ WorkFellowRaban, ik vindt het best wel spannend. Ook omdat wij iedere dag in Reeuwijk lopen hoop ik wel dat ze niet denkt... spelen
Maar we gaan ervoor en ook zal het voor haar vreemd zijn om na het avondeten "uit" te mogen. Nu is het slapen.... en snurken.
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
Pootje van Gina & Akka
-
frits
he hallo
doe dit jaar ook mee en heb ook de winter training gedaan met bart
soms samen met bes!
was soms erg koud!
maar wel super leuk..
en hij vindt het echt leuk om te doen..
vorige week met wild geoefend en hij pakten het uiteindelijk wel op
nou toen was het kwartje gevallen..
helemaal super
tot in maart dan maar
doe dit jaar ook mee en heb ook de winter training gedaan met bart
soms samen met bes!
was soms erg koud!
maar wel super leuk..
en hij vindt het echt leuk om te doen..
vorige week met wild geoefend en hij pakten het uiteindelijk wel op
nou toen was het kwartje gevallen..
helemaal super
tot in maart dan maar
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
- Esther,Luca & Bess
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
bij het inschrijfformulier hebben we ook nog een soort informatiebrief gekregen.
hierin staat " op 31 maart vindt er een introdutie/voorlichtingsavond plaats op een gesloten locatie voor een ieder die zich vooraf aangemeld heeft".
Vorig seizoen was dit op 1 april(dinsdag avond) op de 'hasselt hoeve' in moerkapelle.
Ik denk dat je daar via de mail nog wel bericht van krijgt .
Tot eind maart hebben we nog winter training , en zal het daar nog wel even navragen. zonodig laat ik nog wel weten hoe of wat.
groetjes Esther
hierin staat " op 31 maart vindt er een introdutie/voorlichtingsavond plaats op een gesloten locatie voor een ieder die zich vooraf aangemeld heeft".
Vorig seizoen was dit op 1 april(dinsdag avond) op de 'hasselt hoeve' in moerkapelle.
Ik denk dat je daar via de mail nog wel bericht van krijgt .
Tot eind maart hebben we nog winter training , en zal het daar nog wel even navragen. zonodig laat ik nog wel weten hoe of wat.
groetjes Esther
-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
Ik heb het aanvraagformulier al heel vroeg gedownload, het geld-bedrag was nog geen eens bekend.
Ik heb wel een bevestiging gehad: dit schreef ze 11 januari,
*Voor de kennismaking/info avond krijgt u voortijdig een uitnodiging met daarin de locatie en het tijdstip van aanvang.
Met vriendelijke groeten,
Angelique Sirre
Secretariaat KNJV Jachthondengroep regio Gouda *
Ik ga ervan uit dat ik nog wat hoor, ook de locatie dus en tijdstip. Maar vragen mag je altijd hoor
Thanks.
Ik heb wel een bevestiging gehad: dit schreef ze 11 januari,
*Voor de kennismaking/info avond krijgt u voortijdig een uitnodiging met daarin de locatie en het tijdstip van aanvang.
Met vriendelijke groeten,
Angelique Sirre
Secretariaat KNJV Jachthondengroep regio Gouda *
Ik ga ervan uit dat ik nog wat hoor, ook de locatie dus en tijdstip. Maar vragen mag je altijd hoor
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
Pootje van Gina & Akka