Oh wat zijn dat voor gekke beestjes

Ja mooi is dat he. Ollie vond de olifanten iets te groot, de held. De apen vond het prachtigJorinde schreef:Haha, leuk is dat he?Ik heb ook ontzettend genoten met Brownie in Amersfoort, die vond de cheetah maar niets, hij zette zijn nekhaar helemaal op en begon zwaar te blaffen. Het mooiste was dat ie toen zo in de war raakte dat ie daarna tegen het standbeeld van de cheetah naast hem ging blaffen.
![]()
Mooie foto's van je vent hoor, het is toch zo'n knappert.

Oh ja, de olifanten, dat was ik helemaal vergeten, maar daar heeft hij zich ook zo bij lopen opwinden.Ollie schreef:Ja mooi is dat he. Ollie vond de olifanten iets te groot, de held. De apen vond het prachtigJorinde schreef:Haha, leuk is dat he?Ik heb ook ontzettend genoten met Brownie in Amersfoort, die vond de cheetah maar niets, hij zette zijn nekhaar helemaal op en begon zwaar te blaffen. Het mooiste was dat ie toen zo in de war raakte dat ie daarna tegen het standbeeld van de cheetah naast hem ging blaffen.
![]()
Mooie foto's van je vent hoor, het is toch zo'n knappert.Misschien weer eens tijd om te daten met de doggies, die knapperd van jou moet inmiddels ook flink groot zijn

Jawel, in de Olmense Zoo zijn honden toegelaten!ankef schreef:Dat moet geweldig zijn! In ons Belgenlandje mag dat niet hoor!