Sjoko schreef:Ik vind dit helemaal super!! Ook van ons veel complimenten voor de nu nog baasjes van deze lieve pups. Ik zie aan alles dat jullie ze met veel liefde en zorg groot brengen totdat ze naar hun echte baasjes gaan. Hier zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen.
dank je wel, maar wij vinden dit vanzelfsprekend, anders moet je er niet aan beginnen
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Sjoko schreef:Ik vind dit helemaal super!! Ook van ons veel complimenten voor de nu nog baasjes van deze lieve pups. Ik zie aan alles dat jullie ze met veel liefde en zorg groot brengen totdat ze naar hun echte baasjes gaan. Hier zouden meer mensen een voorbeeld aan moeten nemen.
dank je wel, maar wij vinden dit vanzelfsprekend, anders moet je er niet aan beginnen
Dat is wel zo maar het gaat ook vaak genoeg anders......ik vind dit gewoon supergoed!
De nieuwe baasjes veel plezier gewenst met aftellen en de oude baasjes sterkte met aftellen ......