Lieve zwaber
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Ze zal het beste voor hebben met de pup maar waarom al op dag 1 dat hij er is en dat is iets wat ik van geen een pupkoper begrijp. Als ik kijk hier in mijn nesten hoe gevoelig sommige hondjes zijn dan zou je het misschien begrijpen maarja ik ben maar een fokker die het beste met zijn pups voor heeft.

Groetjes Marijke
31.3.2001 Tinüviel Moriquendi van de Buckiscope
13.6.2006 Precious Give en Take van Sophies Home
26.9.2007 Sallyjo's weather or not
14.9.2008 Greenwood Lodge Miss Phoebe
15.2.2009 Tropical Zanzibar van 't Chielewout
6.10.2005 Precious Neelix van 't Chielewout
01.6.2009 Extremely Cute de L'etang balancet
Ik ga me hier niet zitten verdedigen. Als ik ook maar enigzins gedacht had dat hij dat niet aan zou kunnen dan deed ik het niet. Jullie kennen geen van allen Cedro in het echt, behalve Anita. Jullie oordelen vanachter een scherm. Daarnaast heb ik echt wel navraag gedaan, bij 2 mensen die ik heel hoog heb zitten op hondengebied, of dit oke is.
En vandaag??? Doen we helemaal niets! Lekker thuis......
Marijke, ik begrijp je helemaal maar Anita is van alles op de hoogte en we overleggen heel veel. Dus geen zorgen
.
En vandaag??? Doen we helemaal niets! Lekker thuis......
Marijke, ik begrijp je helemaal maar Anita is van alles op de hoogte en we overleggen heel veel. Dus geen zorgen

Laatst gewijzigd door Janneke op 24 feb 2009, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Speurneus
Ik was al bang dat dit een hele discussie zou worden
. Jammer. Laat een ieder toch doen wat ie denkt dat goed is voor zijn/haar hondje. En als er idd een iemand weet wat teveel prikkels voor iemand betekent dan is het wel Janneke
.
Janneke, wat een scheet is Cedro zeg. Geniet maar van hem, ze zijn idd zo groot. Beau is alweer 7 maanden en geen klein puppie meer...
gr Esther

Janneke, wat een scheet is Cedro zeg. Geniet maar van hem, ze zijn idd zo groot. Beau is alweer 7 maanden en geen klein puppie meer...
gr Esther
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Ik heb geen zin een discussie alleen ben ik een bezorgde fokker en ik wens Janneke het aller beste met haar hondje. Ze zal best wel weten wat ze doet.

Groetjes Marijke
Marijke drukt dat wel op je hart hoorEsther1974 schreef:Hoi,Xena schreef: Pupkopers bij mogen dit niet maar goed dit is mijn mening en ik neem aan dat je het beste voor heb voor je pup.
Ik ben wel even nieuwsgierig naar hoe je dit dan controleert dat pupkopers niet gelijk de volgende dag met een pup op stap gaan?
gr Esther

Maar goed, Janneke weet wat ze doet.
Ik wilde geen discussie oprakelen, maar ben blij dat Marijke als ervaren fokster mijn gedachten deelde in dit topic omdat veel wat ik hier plaats op het forum afgedaan word als jij hebt geen ervaring met honden

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Dat is juist nu mijn probleem. Dat kan ik niet controleren. Zolang het nest bij mij is heb ik iets wat mensen graag willen hebben en beloven ze van alles is mijn ervaring.Esther1974 schreef:Hoi,Xena schreef: Pupkopers bij mogen dit niet maar goed dit is mijn mening en ik neem aan dat je het beste voor heb voor je pup.
Ik ben wel even nieuwsgierig naar hoe je dit dan controleert dat pupkopers niet gelijk de volgende dag met een pup op stap gaan?
gr Esther
Ze mogen hier ieder weekend komen en wat Patricia zegt ik praat wat af in die weekenden. Ook een puppenbegeleiding van 15 kantjes etc.
Als de mensen vaak hun pup hebben dan vergeten ze de vroedvrouw met al haar goede bedoelingen en dat is soms een beetje jammer.
Ik kan het nu veel beter naast mij neerleggen maar ik sla alles op in mijn hoofd en mochten er problemen komen tja dan krijgen ze de bal terug gekaatst.
Vergeet niet dat wij hier 7.5 week alles op zij zetten om de pups gezond op te laten groeien met alle leuke momenten maar ook vervelende momenten en dat wordt wel eens vergeten door een hoop mensen.
Ik moet ook zeggen dat ik weinig te klagen heb over mijn pupkopers hoor ze zijn vaak allemaal braaf

Groetjes Marijke
-
- Speurneus
Dit kan ik me zó goed voorstellen...Xena schreef:
Dat is juist nu mijn probleem. Dat kan ik niet controleren. Zolang het nest bij mij is heb ik iets wat mensen graag willen hebben en beloven ze van alles is mijn ervaring.
Ze mogen hier ieder weekend komen en wat Patricia zegt ik praat wat af in die weekenden. Ook een puppenbegeleiding van 15 kantjes etc.
Als de mensen vaak hun pup hebben dan vergeten ze de vroedvrouw met al haar goede bedoelingen en dat is soms een beetje jammer.
Ik kan het nu veel beter naast mij neerleggen maar ik sla alles op in mijn hoofd en mochten er problemen komen tja dan krijgen ze de bal terug gekaatst.
Vergeet niet dat wij hier 7.5 week alles op zij zetten om de pups gezond op te laten groeien met alle leuke momenten maar ook vervelende momenten en dat wordt wel eens vergeten door een hoop mensen.
Ik moet ook zeggen dat ik weinig te klagen heb over mijn pupkopers hoor ze zijn vaak allemaal braaf
Je moet het uit handen geven, na alle checks die je maar kunt doen als fokker. En dan is het nog betrekkelijk idd....
Ik kan me voorstellen dat je beroerd kan worden van berichten die doen vermoeden dat dingen niet zo gaan als je het zou willen/hopen.
Dat lijkt me voor iedere fokker een onzekere factor, hóe goed je pupkopers ook screent.
Je hebt vaak 'brave pupkopers' zeg je hè?
Ik denk, dat dat dan mede een verdienste van jezelf is hoor!
Volgens mij krijg je als goede fokker, wel een soort van 'radar'!!
Dazzling Diamonds Kiepers Nickname
Dat heb ik niet meegekregen, waar word dat gedaan dan?Taffie schreef:Marijke drukt dat wel op je hart hoorEsther1974 schreef:Hoi,Xena schreef: Pupkopers bij mogen dit niet maar goed dit is mijn mening en ik neem aan dat je het beste voor heb voor je pup.
gr EstherEn als je een beetje logisch nadenkt kan je zelf ook wel bedenken dat zo'n kleintje eerst even aan zijn nieuwe omgeving moet wennen voor ie wordt meegenomen naar andere huizen.
Maar goed, Janneke weet wat ze doet.
Ik wilde geen discussie oprakelen, maar ben blij dat Marijke als ervaren fokster mijn gedachten deelde in dit topic omdat veel wat ik hier plaats op het forum afgedaan word als jij hebt geen ervaring met honden