Wat eet je hond vandaag?
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Oh ja, runderstrot, pens en zo is hier gewoon in no time op; ze kan echt enorm hard bijten wat ik soms hoor als ze aan die runderstrot zit, maar het is ook hap/slik/weg meteen.
-
roos
Zeker mag ze dat zo hebben, rauwe kippenbotten vallen onder de beginnersbotten net zoals konijn, haas, ander gevogelte.Miske schreef:Bedankt Roos! Maar in principe mag ze het bot wat er in zit gewoon opeten? Ik vind het wel wat beangstigend, maar ik vond een kipfilet nogal duur en dit kreeg ik gewoon zo dus ja, keuze was snel gemaaktroos schreef:Ik zou even met een hamer de botten zo plat mogelijk proberen te slaan Kim.Miske schreef:Lamspensje!
Vraagje: Ik heb kippebouten gekregen. Mag ik dat ook gewoon geven, of zit er nog iets in wat Olly (= hap/slik/weg-hond) niet mag opsmullen zoals een botje?
Dit is in het begin beter, maar voor de rest mag ze de complete poot hebben.
Je zal nog wel meer hebben maar dat weet ik niet zo uit mijn hoofd.
Hoeft trouwens niet perse plat geslagen, maar wel stuk.
Plastic zakje om de poot bij het slaan houd de keuken mooi schoon, is misschien wel een handige tip
-
roos
Ik heb hier ook een zwart "hap slik weg" monster, en hij heeft tot nu toe geen problemen met de kippenpoten gehad.Miske schreef:Oh ja, runderstrot, pens en zo is hier gewoon in no time op; ze kan echt enorm hard bijten wat ik soms hoor als ze aan die runderstrot zit, maar het is ook hap/slik/weg meteen.
Nu sla ik ze ook niet meer stuk, deed ik alleen in het begin
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Ik heb geen hamer maar mijn pa heeft me net telefonisch beloofd dat hij mee gaat uitkijken hoe Olly dit opsmult. Ik denk er aan om de bout ff vast te houden.roos schreef:Ik heb hier ook een zwart "hap slik weg" monster, en hij heeft tot nu toe geen problemen met de kippenpoten gehad.Miske schreef:Oh ja, runderstrot, pens en zo is hier gewoon in no time op; ze kan echt enorm hard bijten wat ik soms hoor als ze aan die runderstrot zit, maar het is ook hap/slik/weg meteen.
-
roos
Let je wel op je vingersMiske schreef:Ik heb geen hamer maar mijn pa heeft me net telefonisch beloofd dat hij mee gaat uitkijken hoe Olly dit opsmult. Ik denk er aan om de bout ff vast te houden.roos schreef:Ik heb hier ook een zwart "hap slik weg" monster, en hij heeft tot nu toe geen problemen met de kippenpoten gehad.Miske schreef:Oh ja, runderstrot, pens en zo is hier gewoon in no time op; ze kan echt enorm hard bijten wat ik soms hoor als ze aan die runderstrot zit, maar het is ook hap/slik/weg meteen.
Hier ben ik bij Sam snel van teruggekomen
-
Desiree
- Erelid

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
Ja, mijn pa is beresterk en zijn professioneel koksmes had er moeite mee. Maar Olly Bolly moest niet twijfelen, die had het direct op. Net als beloning kleine blokjes paardesnijlingen gegeven (de slager had dat megaklein gesneden, wist ik niet), en Olly ... die werkte als een RAKETDesiree schreef:@Miske: wow, is een runderstrot echt in no time op. Hier zijn ze daar toch wel even op aan het kauwen.
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
roos
-
Bowie
- Speurneus

Ik vind het nu te snel om alweer zalmkop te proberen.roos schreef:Ga je de zalmkop nog eens proberen nu Sam er is?Bowie schreef:Pens voor Bowie en ook voor logeetje Sam.
Ben wel benieuwd, hier krijgen ze (als herby meewerkt) van het weekend voor het eerst zalmkop.
Ben benieuwd of ze het op gaan eten
Als Sam van de zomer komt logeren ga ik zeker proberen of Bowie het dan weer wilt eten.
Sam krijgt nu sinds een paar maanden thuis bijna geen brokken meer, maar bijna altijd kvv.
Ik wist dat niet.
Mij was alleen opgevallen dat Sam er super uit ziet, niks te dik, niks te dun, super glimmend en strak in zijn vacht, een mooie rustige huid (en da's wel eens anders geweest) en mooie schone oren (terwijl hij met regelmaat prut-oren en oorontsteking had).
Ik maakte dus een kompliment daarover naar zijn baasje en toen vertelde ze dat hij bijna helemaal op kvv zit.
Vond ik toch wel leuk om te horen en vooral om te zien.