Lieve allemaal!! Namens Youri en zijn vrouwtje willen wij iedereen hartelijk bedanken voor al de lieve felicitaties en reacties die we hebben ontvangen. Jullie hebben zijn 14e verjaardag onvergetelijk gemaakt! Hierbij een foto van Youri, zoals jullie zien is hij helemaal voldaan en volgegeten van al het lekkers dat hij heeft gehad. Lieve groetjes van Alice en Youri en een knuffel voor al jullie lieffies.
Wat een lekker ding!!
Pupjes zijn aandoenlijk, maar oudjes hebben toch ook altijd iets heel vertederends, vind ik..heerlijk!!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes Kato! (Labrador; 4-11-2005) Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008) Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)
Wat een schat, zo heerlijk tevreden en voldaan als hij daar ligt
Ik hoop dat jullie nog héél lang van hem mogen genieten.
De labrador van een vriendin van ons is 18 geworden, ik wist niet eens dat zij zó oud konden worden, maar stel je eens voor.............
Jessie schreef:Wat een schat, zo heerlijk tevreden en voldaan als hij daar ligt
Ik hoop dat jullie nog héél lang van hem mogen genieten.
De labrador van een vriendin van ons is 18 geworden, ik wist niet eens dat zij zó oud konden worden, maar stel je eens voor.............
Dat is wel héél oud zeg!! Geweldig!! Hier op het Forum is er ook één, Kim, die schiet ook al lief op. Ik hoop ook dat we nog een poosje van hem mogen genieten, het is zo'n lieverd!!