Dit lijkt toch niets eens op een labrador...

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

Melinda schreef:
renate schreef:
Melinda schreef: Ja en het soort mensen dat daar even een hond komt scoren (alsof het een hamburger is :? ) is ook ziek!
Sommige honden zijn zelfs in de "aanbieding" :?
het zijn dieren geen markt artikelen :evil:
Maar het nadeel is dat sommige mensen geen idee hebben dat de honden zo ziek zijn daar en komen daar thuis pas achter. Je moet tegenwoordig zo goed uitkijken waar je je hondje koopt :cry:
Luister, ik wil ook graag weer een hond. We zitten momenteel een beetje krap financieel vanwege een iets uit de hand gelopen verbouwing :oops:
Maar ik spaar liever voor een "dure"pup uit goede handen of geef een asielhond of herplaatser een goed leven dan dat ik daar zo'n arm schepseltje "uit de aanbieding" ga halen. Hoe hard ik zo'n beestje (en z'n moeder en broertjes en zusjes) ook een goed thuis gun! Ik haat dit soort malafide dierenhandelaren te erg.
In Luik heb je dat ook, van die puppensupermarkten, in van die louche zijstraatjes bij de zondagsmarkt op La Batte. Ik ben er één keer met een kennis naar binnen gelopen en ben ter plekke door het lint gegaan (echt waar!). Ze hebben me toen de winkel uitgezet en ik heb gezworen dat dit tuig nooit een cent aan me zal verdienen 8)
Je betaald daar bijna net zoveel als voor een pup bij een erkende fokker met stamboom. Als je op de site kijkt zie je dat de prijzen asociaal hoog zijn en dan de foto's er bij gewoon te zielig voor woorden.
Dus ook al zijn ze daar in de "aanbieding" ze zijn nog steeds heel duur.
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Deze pups lijken voor de ''dood'' opgeschreven te zijn... :cry:
Zo ontzettend misvormd...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Bah, ik krijg kippenvel bij het zien van dat arme beestje op die foto's.

't Is echt te triest voor woorden....
ankef

Ongelezen bericht door ankef »

Ach nee, hoe zielig! Ik kan zelfs niet zien welk ras dit zou moeten zijn... Dit hou je toch niet voor mogelijk, wie krijgt nu zoiets over zijn hart....
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

ankef schreef:Ach nee, hoe zielig! Ik kan zelfs niet zien welk ras dit zou moeten zijn... Dit hou je toch niet voor mogelijk, wie krijgt nu zoiets over zijn hart....
Weimeraner... :(
Afbeelding
wendy

Ongelezen bericht door wendy »

ankef schreef:Ach nee, hoe zielig! Ik kan zelfs niet zien welk ras dit zou moeten zijn... Dit hou je toch niet voor mogelijk, wie krijgt nu zoiets over zijn hart....
Volgens mij moet het een weimaraner voorstellen, in het echt overigens prachtige honden.......... hier krijg ik een beetje het idee van een freakshow.... snap niet dat ze die foto erop zetten, iedere lampekap kan toch zien dat het niet een normaal uitziende hond is...........
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door thomasenjasper »

Kyra schreef:Deze pups lijken voor de ''dood'' opgeschreven te zijn... :cry:
Zo ontzettend misvormd...

Afbeelding
Afbeelding
Oh wat erg :cry: :cry: :cry: :cry:
Groetjes Sandra, Choco & James
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door thomasenjasper »

:shock: Ze vragen trouwens 699 euro voor de bruine schepsels.
(hun noemen ze labrador) Bijna net zoveel als je voor een echte labrador betaald.
Groetjes Sandra, Choco & James
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

ja het is echt niet normaal die prijzen die ze vragen maar als je de foto''s bekijkt op hun site het is gewoon te erg voor woorden.
Het lijkt mij toch dat als de dierenbescherming die foto's ziet dat ze zien dat het ongezonde dieren zijn :confused:

Ik snap niet dat ze er niks aan doen
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Die onderste staat trouwens op marktplaats, het zoontje bleek toch allergisch en ze doen nu afstand van de pup. Die nu 5 maanden schijnt te zijn.. :? Er zijn dus echt mensen die deze puppies er lief uit vinden zien en die ze kopen... :(
Afbeelding
Lex

Ongelezen bericht door Lex »

ik kan de foto's niet meer zien! ook de site werkt niet ...
ankef

Ik vond het inderdaad nog het meest op een weimaraner lijken... Maar ze worden verkocht als labrador????? En dan nog voor 700 euro.... :cry:
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

ankef schreef:Ik vond het inderdaad nog het meest op een weimaraner lijken... Maar ze worden verkocht als labrador????? En dan nog voor 700 euro.... :cry:
Nee ze worden verkocht als weimeraner..
Afbeelding
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Zo horen de pups eruit te zien.. Zoek het verschil.. tussen deze gezonde pup en de pups van puppykennel.. :(

Afbeelding
Afbeelding
ankef

Ach, hoe schattig... Zelfs iemand die totaal geen verstand van honden heeft, ziet toch dat dit juist is, en de andere foto's gewoon totaal verkeerd! Er zijn gewoon geen woorden voor... En die hondjes zijn totaal onschuldig hieraan, hé, zij zijn de dupe. Zij hebben ook recht op een leuk leventje bij een leuk gezinnetje, maar door zo eentje in huis te halen ondersteun je dit malafide systeem. Pfff... :cry:
Plaats reactie