Oh help, dat lijkt me zooooo koud!
Het ziet er ook nog bijna winters uit met dat dorre riet
Maar fijn dat je meiske weer kan zwemmen, hier willen ze ook weer naar het water
ieieieihh koud
ik heb het van de week geprobeerd met kaplaarzen aan,maar na 5 minuten vielen mijn tenen er zo wat af,dus rinske:
(maar ik sla nog eventjes over)
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Mooie foto''s, maar wel heel koud.
Morgen bij de training gaan we waterwerk doen. Gelukkig hoef ik er niet in, want Donna zwemt heel graag.
We genieten, net als alle labjes, van het mooie weer.
Ik heb een waadpak besteld en hoop dit weekend ook met mijn dametje een stukje verder te gaan in de revalidatie
Ik zie mezelf alleen in gedachten heel de tijd omvallen in het water en dan heb je denk ik weinig aan zo'n waadpak
Heerlijk om je kanjers lekker bezig te zien in het water
Tamara, Danouk en Sanna
In loving memory Terra
Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014) Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009 Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Zolang mijn handen niet met het water in aanraking komen gaat het wel. 10 minuten is lang zat en ik moest toen wel erg nodig naar het toilet. Niet echt handig met zo'n pak
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Sinne heeft vandaag ook gezwommen...ikke niet haha...ze vind het zó fijn! Toen ze wat jonger was durfde ze niet maar ze heeft nu geen watervrees meer....wat is het toch heerlijk om je hond zo te zien genieten!
rimanime schreef:Zolang mijn handen niet met het water in aanraking komen gaat het wel. 10 minuten is lang zat en ik moest toen wel erg nodig naar het toilet. Niet echt handig met zo'n pak
v.w.b. je laatste zin, zo herkenbaar, ook zónder waadpak
Heerlijk om zo even lekker te bewegen, en die rooie is ook wel écht een rooie hè
Lieve en mooie foto's!