Ze kan het toch!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ze kan het toch!!

Ongelezen bericht door Terra5 »

Vandaag weer even met Terra het water in geweest..

Vandaag had ze iets meer zin en heeft ze zowaar gezwommen :D

Daar gaan we...
Afbeelding

En los is ze... :D
Afbeelding

Afbeelding

Mijn dapper meisje.. :verliefd1:
Afbeelding

Ze blijft alleen toch de neiging hebben om het water iedere keer uit te willen :roll:
Helaas loopt ze nu ook weer moeilijk, ik vind het zelf dus nog niet zo'n goed idee allemaal :oops:
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Moet ze ook echt zwemmen want als ze nu weer moeilijk loopt.... wel lieve foto's. Misschien de orthopeed morgen toch even bellen.
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
TamaraKees

Ongelezen bericht door TamaraKees »

stapje voor stapje en niet forceren ..
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ik ga voorlopig ook even niet meer zwemmen met haar hoor 8) Ik vind het zelf niet zo'n goed idee op het moment..

Ondanks dat het nog geen 5 minuten was, heeft mevrouw wel kunnen genieten van d'r pootjes weer in het water :-)

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Hé kijk eens aan! :applaus:
Maar ik zou er dan denk ik ook toch maar even mee wachten als je toch merkt dat ze daarna meer last heeft.
Gewoon even een weekje weer verder gaan met waar je was gebleven en dan weer eens kijken hoe het gaat als je haar 5 minuutjes laat zwemmen.
In 't topic in de fotohoek van Rinske had ik een mooi stekkie voor je neergezet voor als je weer thuis bent. Dat is langs een kade in Ridderkerk, waar je ook het probleem niet hebt dat ze eruit wil/gaat. Kan ze via een trailerhelling zo inlopen, zeker als je haar aan de lijn houdt en zelf langs de kade loopt.
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Terra5
Speurneus
Speurneus

yari schreef:Hé kijk eens aan! :applaus:
Maar ik zou er dan denk ik ook toch maar even mee wachten als je toch merkt dat ze daarna meer last heeft.
Gewoon even een weekje weer verder gaan met waar je was gebleven en dan weer eens kijken hoe het gaat als je haar 5 minuutjes laat zwemmen.
In 't topic in de fotohoek van Rinske had ik een mooi stekkie voor je neergezet voor als je weer thuis bent. Dat is langs een kade in Ridderkerk, waar je ook het probleem niet hebt dat ze eruit wil/gaat. Kan ze via een trailerhelling zo inlopen, zeker als je haar aan de lijn houdt en zelf langs de kade loopt.
Ik had het gezien ja, dat je dat had gepost.. nog even niet op gereageerd :oops: (ik had het waadpak ook al ;-)) Maar ik denk niet dat mevrouw er daar makkelijk in gaat hoor.. Dan krijg ik toch dat ik balletje moet gooien terwijl ik op de kant sta, anders gaat ze er helemaal niet in.. Terra ging er nu alleen maar in als ik het balletje stukje voor haar uit gooide. Op deze manier, dus nu ik in het water en zij naast me zwemmend en dan balletje gooien, dat is het veiligst op het moment..

Lief dat je mee denkt, maar ik denk dat dat voor Terra even niet iets is :-)

Afbeelding
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

dapper hoor terra :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Ik zou even overleggen. Het kan natuurlijk spierpijn zijn. Anders nog even een maandje wachten dan is het water ook wat warmer :wink:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Als je het niet vertrouwt zou ik er gewoon even mee wachten of even bellen :)
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Terra5 schreef:
yari schreef:Hé kijk eens aan! :applaus:
Ik had het gezien ja, dat je dat had gepost.. nog even niet op gereageerd :oops: (ik had het waadpak ook al ;-)) Maar ik denk niet dat mevrouw er daar makkelijk in gaat hoor.. Dan krijg ik toch dat ik balletje moet gooien terwijl ik op de kant sta, anders gaat ze er helemaal niet in.. Terra ging er nu alleen maar in als ik het balletje stukje voor haar uit gooide. Op deze manier, dus nu ik in het water en zij naast me zwemmend en dan balletje gooien, dat is het veiligst op het moment..

Lief dat je mee denkt, maar ik denk dat dat voor Terra even niet iets is :-)
Ah oké, jammer, want was ook wel makkelijk geweest. :)
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Plaats reactie