Hoe ouder, hoe jonger???

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Berna

Hoe ouder, hoe jonger???

Ongelezen bericht door Berna »

Hebben jullie dat nu ook met jullie öudjes"?
Met Banjer is het zo dat hij weer terug gaat in de tijd om het zo maar eens te zeggen. Hij denkt dat hij weer pup is :) . Toen hij nog pup was begon het te piepen als hij moe was als hij wilde slapen en het lukte niet, als hij iets van je wilde. Hij begint ook hard heel hard te piepen en soms een hoge blaf als we s'-middags naar buiten gaan. En ja, een aantal rondjes draaien in het gangetje. We gaan en meestal een uur anderhalf uur met de bal. Hij gaat weer jong worden! Als mijn man op de bank ligt wil hij het liefst boven op hem liggen, deed hij als pup namelijk ook. Hij lag dan lekker op zijn borst te slapen. Maar ja dit gaat nu niet mee he,een beetje groot :lol: .Hij is dan ook snel weer weg. :lol:
Ine55

Ongelezen bericht door Ine55 »

Kim heeft dat ook een tijdje gehad.
Nu is het blaffen als ze denkt dat ze iets ziet,maar doordat ze wat doof is hoort ze niet of of dit wel bij ons is of bij de buren .
Dan loop ik even naar haar toe en zeg dat het goed is en dan gaat ze weer rustig in har mandje liggen.

Ine
Berna

Ine55 schreef:Kim heeft dat ook een tijdje gehad.
Nu is het blaffen als ze denkt dat ze iets ziet,maar doordat ze wat doof is hoort ze niet of of dit wel bij ons is of bij de buren .
Dan loop ik even naar haar toe en zeg dat het goed is en dan gaat ze weer rustig in har mandje liggen.

Ine
Best wel grappig als je dat ziet vind ik.
Tegen mijn man zeg ik als hij maar niet verder terug gaat in de tijd en dat we moeten gaan ruimen en dweilen in huis :grinnik: Die tijd komt misschien nog wel als hij echt oud is. :)
Ine55

Ongelezen bericht door Ine55 »

Gelukkig is Kim nog niet dement ze weet nog goed de weg en geeft wel aan wanneer ze haar behoefte moet doen.
Soms doet ze het s'nachts binnen ,maar dan zijn haar darmen wat van streek die dag.
Dit komt gelukkig nog niet zo veel voor.Als dit gebeurt weet ik dit al voor dat ik naar bed ga want dan rammelen haar darmen.
Wij horen ze niet want dan laat ze zich niet horen.
Maar ja wij hebben een tegelvloer dus dat is opruimen dweilen en klaar.
Zolang het maar af en toe gebeurt vind ik dit niet erg.

Ine
Berna

Ine55 schreef:Maar ja wij hebben een tegelvloer dus dat is opruimen dweilen en klaar.
Zolang het maar af en toe gebeurt vind ik dit niet erg.[/[/b]b]

Ine
Ik maak me niet drukhoor als het mocht gebeuren. Wij hebben dan wel geen tegelvloer maar laminaat, ook zo opgeruimd. Met Browny hebben we dat toch ook gehad toen ze pup was. Dat weet je nu eenmaal :) Je weet per slot waar je aan begint nietwaar?
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Max begint ook soms zomaar te blaffen. Dan wil hij aandacht. Dat heeft hij nooit gedaan voorheen.
Staat hij midden in de woonkamer en maar blaffen. Dan wil meneer spelen.
Staat hij voor de deur dan wil meneer naar buiten, en als hij dan buiten is staat hij vervolgens te blaffen dat hij weer naar binnen wil.
En wij trappen er nog in ook want wie kan zo'n oudje nou iets weigeren? :D
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Je maakt wel een hoop veranderingen mee als je je hond zo oud mag zien worden. Ik vind ook dat Youri echt slim is en leert omgaan met het feit dat hij zich niet meer zo goed kan redden. Als hij 's-nachts naar de andere kant van de bank wil dan "roept" hij ons echt want dat kan hij zelf niet meer. En ik word dan ook gelijk wakker en dan help ik hem en dan is alles weer goed. Ach, je doet toch alles voor je lieve oudje?
Afbeelding
Plaats reactie