Desiree schreef:Dat is het vreemde. Als ze een dag alleen KVV krijgen (en wat kleine dingen zoals een eitje) dan is er niets aan de hand. Krijgen ze iets waar ze op moeten kauwen (fazant, eendenbout, kipkarkas etc) dan liggen er de volgende ochtend allemaal plasjes vol stukjes bot. Geen diarree, alleen braaksel
Dat lijkt op het niet goed verteren van het bot.
Hier gebeurde dat in het begin ook wel, vooral bij Dewi, nu eigenlijk niet meer.
Geef je ze allang nrv?
Ze krijgen als basis KVV, regelmatig aangevuld met NRV. Dat laatste krijgen ze al ruim een jaar. Ze hebben er nog niet eerder last van gehad. Vreemd he?
Desiree schreef:Ze krijgen als basis KVV, regelmatig aangevuld met NRV. Dat laatste krijgen ze al ruim een jaar. Ze hebben er nog niet eerder last van gehad. Vreemd he?
Hier vandaag wildafsnijsel. Omdat ik ziek ben en de honden het van kleine rondjes moeten hebben, heb ik het verdeeld over de dag in een kong gegeven... Morgen weer wat steviger werk...Runderstrot
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
rimanime schreef:Hier vandaag wildafsnijsel. Omdat ik ziek ben en de honden het van kleine rondjes moeten hebben, heb ik het verdeeld over de dag in een kong gegeven... Morgen weer wat steviger werk...Runderstrot
beterschap
Roef (Matcho) 18-04-2008 James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012