Altijd moeilijk om afscheid te nemen, hoe oud ze ook zijn of misschien wel juist daarom, maar de mooie herinneringen zullen altijd blijven.....
Veel sterkte de komende tijd, Alice!
Esra (Avalon Hope of Eastside Forest)24-10-2005 Holly (Holly Holy of Eastside Forest)10-11-2007
Alice van Ginkel schreef:Dit nummer is voor Youri, mijn lieve oude mannetje. Tijdens zijn crematie vandaag, tussen 10 en 12 uur, zal ik dit nummer voor hem draaien.
Ik heb de songtekst van het nummer er net bij gezocht. Wat een ontzettend bijpassende tekst. Hoop dat je kracht aan dit nummer kan ontlenen. Je zal Youri altijd bij je dragen.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
ik weet precies wat je voelt ik heb de mijne vorige week dinsdag moeten laten inslapen
13,5 jaar
ik heb het er nog moeilijk mee
maar ze komt bij ons in een urn van een kop van een lab in het huis te staan
veel sterkte
wel iets later,maar niet minder gemeend, heel heel veel sterkte met je grote verlies meis
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)