Apporteren vindt ze echt geweldig!

Maar ik doe rustig aan hoor! Ik heb geen haast!

Ja, zo kun je hem ook vasthouden

Ben ik geen plaatje?

De frisbee smaakt ook heerlijk!

even uitrusten

Lief koppie

Hier 't zelfde, ik ben eigenlijk van de reuen, maar dit meisje.Terra5 schreef:Ik ben echt zwaar verliefd op MollyIk vind haar echt een prachtig labje!!
Wat groeien die kleintjes toch hard hè? Ik heb mezelf voorgenomen om maar heeeeel veel foto's te maken van de puppy-tijd, ze zijn zo snel groot

Ja, dat koppie hè?? Echt een onwijs lieve uitstraling...Zucht!!Bowie schreef:Hier 't zelfde, ik ben eigenlijk van de reuen, maar dit meisje.Terra5 schreef:Ik ben echt zwaar verliefd op MollyIk vind haar echt een prachtig labje!!
Wat groeien die kleintjes toch hard hè? Ik heb mezelf voorgenomen om maar heeeeel veel foto's te maken van de puppy-tijd, ze zijn zo snel groot![]()
![]()
![]()
't Is echt een plaatje, met een heerlijk koppie erop.

en of ze kunnen trots zijn, het is echt een heeeeeeel knappe meidtoos schreef:Tis en bloijft een heerlijk meisje. Mama Rebel en papa Neelix kunnen trots zijn!!

Bedankt voor het compliment! Iedereen trouwens!!!Terra5 schreef:Ik ben echt zwaar verliefd op MollyIk vind haar echt een prachtig labje!!
Wat groeien die kleintjes toch hard hè? Ik heb mezelf voorgenomen om maar heeeeel veel foto's te maken van de puppy-tijd, ze zijn zo snel groot