Puppynaam
-
liesje
-
macster
-
WorkFellowRaban
Hallo Macster,macster schreef:Ik herken de situatie, ik twijfel nog maar denk dat ik Baran (voor reutje) toch wel een erg stoere naam vind!![]()
Wat vinden jullie?
Wat leuk om dit te lezen want jullie aankomende pup is een zoon van mijn reu Raban! Aankomende zondag gaan we naar het nestje kijken.
Heel veel succes met het bedenken van een naam. Ik hou zelf ook van stoere namen.
Groetjes,
Jessica
-
macster
Hallo Jessica,
Wat leuk om te lezen zeg!!! Het is zo dat we Raban een ontzettend gave naam vonden, mijn vriend zag toen ergens in de papieren iets staan van Aldebaran.... Dus Baran leek ons direct een passende naam, wat vind jij?
Trouwens wat heeft ons kereltje een ontzettend knappe papa!
Chapeau!
ps: zijn jullie er de 26e juli ook??
Groetjes,
Mac
Wat leuk om te lezen zeg!!! Het is zo dat we Raban een ontzettend gave naam vonden, mijn vriend zag toen ergens in de papieren iets staan van Aldebaran.... Dus Baran leek ons direct een passende naam, wat vind jij?
Chapeau!
Groetjes,
Mac
-
macster
Hallo Jessica,WorkFellowRaban schreef:Hallo Macster,macster schreef:Ik herken de situatie, ik twijfel nog maar denk dat ik Baran (voor reutje) toch wel een erg stoere naam vind!![]()
Wat vinden jullie?
Wat leuk om dit te lezen want jullie aankomende pup is een zoon van mijn reu Raban! Aankomende zondag gaan we naar het nestje kijken.
Heel veel succes met het bedenken van een naam. Ik hou zelf ook van stoere namen.
Groetjes,
Jessica
Chapeau!
Groetjes,
Mac
-
WorkFellowRaban
Ik vind Baran ook een erge stoere naam! Wij zijn 26 juli niet aanwezig, helaas! Maar ik wens jullie alvast heel veel plezier! Lekker puppyknuffelen.
Mocht je wat willen weten over Raban dan hoor ik het wel en je kan ook op zijn website kijken. Daar staat van alles op wat wij zoal met hem doen.
Groetjes,
Jessica
Mocht je wat willen weten over Raban dan hoor ik het wel en je kan ook op zijn website kijken. Daar staat van alles op wat wij zoal met hem doen.
Groetjes,
Jessica
-
ansj
-
macster
WorkFellowRaban schreef:Ik vind Baran ook een erge stoere naam! Wij zijn 26 juli niet aanwezig, helaas! Maar ik wens jullie alvast heel veel plezier! Lekker puppyknuffelen.
Groetjes,
Jessica
Nou fijn met de goedkeuring van de mama van Raban wordt het dan nu officieel Baran hahaha
Ik kan bijna niet meer wachten totdat ie mee naar huis mag
Ik heb de site van Raban al helemaal doorgeplozen
Groetjes Mac
-
macster