Vrienden van mij gaan halverwege juli op vakantie naar de Franse Alpen. Ze willen in 2 dagen reizen en zijn op zoek naar een overnachtingsadres waar honden welkom zijn.
Wie heeft een leuk adres voor een hotel of pension/ bed & breakfast? Hoe zit het met de Formule 1-hotels en vergelijkbare ketens, zijn daar honden welkom?
Alle tips zijn welkom!
overnachtingsadres op weg naar Franse Alpen
-
Dees en Floor
- Speurneus

overnachtingsadres op weg naar Franse Alpen

-
Ollie
- Hele grote hondenneus

Re: overnachtingsadres op weg naar Franse Alpen
Wij waren met Ollie welkom in een formule 1-hotel, toen wij opweg waren naar Zweden. Ik geloof alleen een extra schoonmaak toeslag. Vaak wel even reserveren vooraf.Dees en Floor schreef:Vrienden van mij gaan halverwege juli op vakantie naar de Franse Alpen. Ze willen in 2 dagen reizen en zijn op zoek naar een overnachtingsadres waar honden welkom zijn.
Wie heeft een leuk adres voor een hotel of pension/ bed & breakfast? Hoe zit het met de Formule 1-hotels en vergelijkbare ketens, zijn daar honden welkom?
Alle tips zijn welkom!
Groetjes Saskia & Ollie

Een Monika orginal!!

Een Monika orginal!!
-
speurneus carola
- Speurneus

klopt formule 1 hotels mogen honden in, betaal je iets extra's maar das meestal.
wanneer je langs de snelweg blijft zal honden geen probleem zijn, ga je verder binnenland in kan het zijn dat ze niet toegestaan zijn, maar moct je zoiets tegenkomen, ga het gewoon vragen, met hond, laat je hond op commando netjes zitten en wachten, laat zien dat die getraind is en gehoorzaam, vaak kom je er dan wel in.
wanneer je langs de snelweg blijft zal honden geen probleem zijn, ga je verder binnenland in kan het zijn dat ze niet toegestaan zijn, maar moct je zoiets tegenkomen, ga het gewoon vragen, met hond, laat je hond op commando netjes zitten en wachten, laat zien dat die getraind is en gehoorzaam, vaak kom je er dan wel in.
al me kinders uitgevlogen
-
Dees en Floor
- Speurneus