Ze vinden het heerlijk, maar ik ben bang dat dat geen meetpunt is. Het zijn labjes heroos schreef:En hoe smaakt dat de honden Rinske, en hoe vind jij het eruit zien?rimanime schreef:All Animal konijn
Wat eet je hond vandaag?
-
rimanime
- Speurneus

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
roef
- Speurneus

denk je dat het te voeren is door niet barfers? het lijkt me handig als hij eens uit logeren gaat,maar als het nog te herkenbaar is als nijn denk ik dat de meeste afhaken.rimanime schreef:Ze vinden het heerlijk, maar ik ben bang dat dat geen meetpunt is. Het zijn labjes heroos schreef:En hoe smaakt dat de honden Rinske, en hoe vind jij het eruit zien?rimanime schreef:All Animal konijnJa, hoe ziet het er uit....Je ziet echt stukjes vacht en bot zitten en het voelt goed aan. Ik vind het wel wat prijzig, maar voor erbij goed te doen
-
rimanime
- Speurneus

Een absolute aanrader. Ik herken er geen konijn in, daar is het te fijn voor. Maar je ziet wel stukjes vacht en botjesroef schreef:denk je dat het te voeren is door niet barfers? het lijkt me handig als hij eens uit logeren gaat,maar als het nog te herkenbaar is als nijn denk ik dat de meeste afhaken.rimanime schreef:Ze vinden het heerlijk, maar ik ben bang dat dat geen meetpunt is. Het zijn labjes heroos schreef: En hoe smaakt dat de honden Rinske, en hoe vind jij het eruit zien?Ja, hoe ziet het er uit....Je ziet echt stukjes vacht en bot zitten en het voelt goed aan. Ik vind het wel wat prijzig, maar voor erbij goed te doen

-
rimanime
- Speurneus

Kalkoendijen en een paar stukjes konijnenlevertjes.

-
roef
- Speurneus

okee,dat moeten ze maar niet te goed in de voerbak kijkenrimanime schreef:Een absolute aanrader. Ik herken er geen konijn in, daar is het te fijn voor. Maar je ziet wel stukjes vacht en botjesroef schreef:denk je dat het te voeren is door niet barfers? het lijkt me handig als hij eens uit logeren gaat,maar als het nog te herkenbaar is als nijn denk ik dat de meeste afhaken.rimanime schreef: Ze vinden het heerlijk, maar ik ben bang dat dat geen meetpunt is. Het zijn labjes heJa, hoe ziet het er uit....Je ziet echt stukjes vacht en bot zitten en het voelt goed aan. Ik vind het wel wat prijzig, maar voor erbij goed te doen
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Zalmkop

-
roef
- Speurneus