Hoi Alice,
Zie je wel er zijn ook dagen dat je je wat beter voelt en dat worden er steeds meer geloof me......
Hier lijkt het wel of elke zondag een rouw moment is maar de andere dagen gaan steeds beter. Ze blijven altijd in ons hart
liefs Riwka en Storm
Don't always keep your dog on a leash if you want him to be attached to you
A.Willametz
Van Quincy is het nu ruim 2 jaar geleden, maar nog steeds heb ik huilbuien en zit ze constant in mijn hoofd.
Vooral de manier waarop haar laatste week is geweest, kan ik absoluut niet vergeten en de beelden komen iedere keer weer terug.
Ik kan alleen maar zeggen: Wees blij dat jij zo lang van je kameraadje heb mogen genieten en herinner de fijne momenten.
Ik kan en wil van alles zeggen maar kan het niet. Er zijn al genoeg woorden gezegd... Vind het heel goed/knap van je zoals je dit allemaal verwoord.
Er komt een tijd dat ook wij afstand van onze meiden moeten doen en ik hoop alleen maar dat ik dan net als jou er zo over kan praten/schrijven.
Ondertussen hoop ik dat het iedere minuut/uur/dag beter met je/jullie gaat en dat de positieve momenten op den duur de overhand krijgen. Ik ben ervan overtuigd dat Youri bij jullie is en zo nu en dan jou die lek geeft die je op dat moment nodig hebt.
Gisterenmiddag bij mijn dierenarts geweest. Ik had nog drie zakjes met medicijnen die Youri de zaterdag voor zijn overlijden had meegekregen maar hij had er bijna niets van gebruikt want de volgende ochtend was hij al overleden. De dierenarts heeft ze weer teruggenomen. Het waren ook geen medicijnen die je aan een ander kan geven zoals bv. Rimadyl. dus ik vind het fijn dat ze nu weg zijn uit de kast. De dierenarts had ook niet verwacht dat Youri zo snel zou overlijden en had het liever ook anders gezien. Hij had Youri ook zelf willen laten inslapen maar sommige dingen worden voor je beslist. Hij vertelde me dat we de juiste beslissing hadden genomen, als we een dag hadden gewacht dan was Youri ook overleden maar dan op een hele nare manier en dat mocht niet! Ik heb een leuk gesprek met hem gehad en nu heb ik het kunnen afsluiten. Dus we zijn weer een stapje verder. Lieve groetjes voor jullie allemaal!
Goed dat je nou toch nog met je eigen dierenarts hebt kunnen spreken. Hierdoor kan je het beter een plek geven. En dat hij vertelde dat jullie er goed aan hebben gedaan om hem die zondag al in te laten slapen, heeft hem dus veel lijden bespaart. Ik denk dat om dit te weten, dit jullie al veel meer rust zal geven.
Pippi ♀ (Doiridh of Molly's Mountain) 2-7-2007 (2-3-2017 overleden) Zelda ♀ (Fairywood's Top of the Rock) 28-1-2009 Yoshi ♀ (Black Yoshi van Labradorestad) 26-2-2012 Mika ♀(Fair-Court Whispering Star,oppashond is van zus) 3-3-2013 Rosalina ♀(Yoshi's Rosalina v. Labradorestad) 5-9-2016
je komt er wel door, er gaan nog slechte dagen zijn en alles gaat je herinneren aan je trouwe vriend. Maar het betert en je gaat hem een plaatsje geven in je hart.
De pijn blijft, maar wordt langzaam dragelijker. Fijn dat je DA zo de tijd voor je heeft genomen. Al dat soort dingen helpt he. En je kunt het er hier altijd over hebben, want velen van ons weten (helaas) hoe het voelt hoor.
Beste Alice. Ik hoop dat het weer een klein beetje beter met je gaat (en met je man natuurlijk).
Het was behoorlijk schrikken toen ik je bericht las dat Youri overleden is.
Het was zo'n ouwe taaie.
Moge hij gelukkig zijn aan de andere kant van de regenboogbrug.
Alice, veel sterkte, ook voor de rest van de familie en een dikke knuffel van mijn oud mannetje Max en van Maggie.
Veel liefs van Gitte
Hier twee foto's van mijn lieve oude mannetje. Hij mocht altijd zondags de cappucinokoppen schoonlikken. Dat schuim vond hij altijd zo lekker! Ik hoor nog het geluid wat hij er altijd bij maakte, dat gesmak. Ik mis je zo mijn schat!!
Het was weer helemaal mis! Toen ik deze 2 foto's nam heb ik ook een stukje van hem gefilmd en toen ik ze had geplaatst op het Forum en het filmpje had gezien was er niets aan de hand. Maar ik voelde me al niet goed de rest van de dag. 's-Middags kwam ik iemand tegen die Youri ook gekend had. Zij had haar hond 19 mei laten inslapen en daar stonden we weer te huilen samen. 's-Nachts slecht geslapen, want ik zag elke keer weer die uitdrukkingen van Youri voor me. Als ik wat tegen hem zei dan knipperde hij altijd met zijn ogen zo van: het is goed vrouwtje, ik hou ook van jou! Dat zag ik allemaal weer terug op die filmpjes van hem en dan valt het allemaal niet mee en dan voel ik die pijn in mijn hart weer want dan mis ik hem zo verschrikkelijk!! Dus we hebben weer even een flinke terugval, maar het is ook een tijdje goed gegaan. Knuffel voor jullie allemaal!! Liefs Alice.