Xena schreef:Jaaaaaaaa Meghan was de held van vandaag. Ze kozen haar uit als Page pup en ze deed het super binnen een kwartiertje had ze haar feestje met wc papier. Ook zat ze in de make-up en is ze net in bad geweest. Ook nog met z''n allen lekker in uurtje in de airco auto en denk je dat ze onder de indruk waren?
Nou nee hoor lekker thuis weer verder spelen met z''n allen pffffff.
Uitzendingen van Koefnoen vinden plaats in September/ Oktober ik weet niet welke dus alle 8 maar kijken!
Nou heb ik net de foto,s en het filmpje gezien Maar ik hoop dat ze morgenochtend er toch weer uitziet als Meghan,Nog een paar uurtjes en dan halen we haar op.
Wat supergaaf dat de filmsterretjes echte filmsterretjes werden/worden...
Dat wil ik tegen die tijd wel heel graag zien op tv... Waarschijnlijk kijkt onze luna dan mee naar haar half broetjes en zusjes
Veel succes de eerste nacht met jullie Meghan en voor de baasjes van James duurd het nu ook niet lang mee.. genietse alvast!!
Zo .Meghan slaapt doodop van alle indrukken van vandaag.Wat ik wel heel knap vond was een piepje buiten de bench zo va hallo ik wil iets. en wat ik nog geweldiger vind is dat ze komt op de fluit
We hebben een heel rustig nachtje gehad.Ik moest Meghan vanochtend wakker maken om half zeven Vandaag weer een spannende dag dochterlief belde net op dat de weeen zijn begonnen oja hier wat foto,s van gisteren