Afteltopic Megan en James
-
Lindsay88
- Speurneus

- Contacteer:
-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
-
marjolein
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Heel veel plezier morgen Sandra... na zo lang wachten is het eindelijk zo ver: verdiend een mooie bolle chielewout zoals je al zo lang wilde!!! Ik weet nog dat wij in september vorig jaar trainden (nog met Nickje zelfs
) en dat je toen al vertelde dat je heel erg graag een chielewoutje wilde... nu, bijna een jaar later is het dan echt zover: nog 1 klein nachtje en dan krijg je je kleine menneke!!!

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
Ja het lange wachten was het dubbel en dwars waard, ik loop alLupos schreef:Heel veel plezier morgen Sandra... na zo lang wachten is het eindelijk zo ver: verdiend een mooie bolle chielewout zoals je al zo lang wilde!!! Ik weet nog dat wij in september vorig jaar trainden (nog met Nickje zelfs) en dat je toen al vertelde dat je heel erg graag een chielewoutje wilde... nu, bijna een jaar later is het dan echt zover: nog 1 klein nachtje en dan krijg je je kleine menneke!!!
heel de dag met kriebels in mijn buik en kan aan niets anders denken.
Vanavond nog lekker aan de wandel met Choco en haar grote vriend Nova, en dan nog 1 nachtje slapen en dan komt James thuis
Groetjes Sandra, Choco & James
-
marina
- Grote hondenneus

-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
Oh spannend, en pijnlijk voor je dochter, ik duim voor d'r dat het nietmarina schreef:Sandra morgen heel veel plezier en doe de chielewoutjes de groeten,Meghan is vandaag de hele dag al mee naar de bevallende dochter alwaar het steeds spannender word weeen om de 3 minuten waarschijnlijk is dit ff het laatste berichtje voot vandaag dus veel suc6 morgen
meer lang gaat duren en dat ze een gezonde baby in haar armen krijgt
Groetjes Sandra, Choco & James
-
marjolein
-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
-
Lindsay88
- Speurneus

- Contacteer: