Voor mij betekend het nog 1 weekje werken en dan 3 weken achter elkaar thuis om luna rustig aan overal aan te laten wennen..
Gister heb ik inkopen gedaan, ben heel leuk geholpen in de dierenwinkel, met een blij gevoel en een auto vol geladen reed ik terug naar huis.
Het liefst zou ik alles al op z'n plek neer zetten maar dat doen we volgend weekeind, woensdag de 22ste mogen we haar ophalen we gaan dan zo vroeg mogelijk, het is best een hele rit en dan hoeft ze niet meteen de nacht in wanneer ze thuis komt.
Moet nu nog wat fleece kleden scoren en een kussen (deze word besteld)
Verder zijn we er klaar voor ook bij mijn vriend op de kwekerij staan de spullen gereed luna gaat wanneer ik werk met mijn vriend mee.
Morgen gaan we nog een keer kijken, ze zijn alweer véél gegroeid!! ben erg benieuwd.. kan bijna niet wachten!!!
Gister kregen we weer nieuwe foto's voor ons is het nog een verassing welk van de 2 gele dametjes we krijgen, misschien horen we dit morgen?
De pups zijn 1,5 week geleden allemaal gechipt en afgelopen vrijdag kwam de dierenarts, nog even en ze zijn klaar om naar hun nieuwe thuis te gaan.

We houden jullie op de hoogte! Groetjes