Kairo vond het toch een leuker idee om in plaats van buiten zijn eendkarkas binnen op de bank op te eten
Tsja moet je maar niet naar de wc gaan en de achterdeur open laten........
Dot die normaal noooooooooit..............
Bowie schreef:Voor ieder een ½ kilo lap pens en een kleine zalmkop.
Ik ben benieuwd of Bowie nu hij samen met Sam krijgt wel de zalmkop zal opeten.
En ja hoor, sukkel Bowie heeft nu sinds maanden eindelijk weer eens een zalmkop(je) opgegeten.
Toch wel handig een logeerlab die mee-eet, want stel je voor dat die hem dan misschien zou opeten als die klaar is met zijn eigen eten.
Bowie schreef:Voor ieder een ½ kilo lap pens en een kleine zalmkop.
Ik ben benieuwd of Bowie nu hij samen met Sam krijgt wel de zalmkop zal opeten.
En ja hoor, sukkel Bowie heeft nu sinds maanden eindelijk weer eens een zalmkop(je) opgegeten.
Toch wel handig een logeerlab die mee-eet, want stel je voor dat die hem dan misschien zou opeten als die klaar is met zijn eigen eten.
John P. schreef:Kairo vond het toch een leuker idee om in plaats van buiten zijn eendkarkas binnen op de bank op te eten
Hihihihi .
Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
John P. schreef:Kairo vond het toch een leuker idee om in plaats van buiten zijn eendkarkas binnen op de bank op te eten
Zo slim ben ik ook eens geweest met een penslap maar die kwam gelukkig niet verder dan de mand
Vandaag hadden ze reevlees
Groetjes Lin en een van Max en een van Luna, Doran en Zinzi
Het haring kaken is een bepaalde bewerking van een haring.
Bewerking
Bij het kaken worden met een speciaal mesje de kieuwen en de ingewanden van de (nog niet geslachtsrijpe) haring verwijderd, op de alvleesklier na. Enzymen uit de alvleesklier laten de haring 'rijpen'.