Dingen die een labrador moet onthouden
-
Saskia
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
-
Jron
401
Als ik de keukendeur dicht wil doen dan ga je niet heel erg hard naar binnen rennen en overal aan snuffelen zodat ik je terug moet roepen.
402
Als ik naar de wc ga, dan verwacht de wc-deur geen kopstoot van een labje dat zijn nieuwsgierige hoofd precies in de baan van de deur plaatst.
Tja. het blijft een herplaatser, het is af en toe net een kleefpasteitje...
Als ik de keukendeur dicht wil doen dan ga je niet heel erg hard naar binnen rennen en overal aan snuffelen zodat ik je terug moet roepen.
402
Als ik naar de wc ga, dan verwacht de wc-deur geen kopstoot van een labje dat zijn nieuwsgierige hoofd precies in de baan van de deur plaatst.
Tja. het blijft een herplaatser, het is af en toe net een kleefpasteitje...
-
Pandora
- Speurneus

-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
404. Als het vrouwtje een foto wil schieten en vraagt om even te kijken, moet je niet steeds je kop en kont omdraaien.
405. Je moet niet bang zijn van een zalmkop; de vis kan je niet meer bijten.
406. Als je moet plassen of poepen, is 1 ererondje draaien voor mij voldoende hoor.
407. Als vrouwtje je per toeval heeft buitengesloten, mag je wel even een blaf of jank geven om vrouwtje te verwittigen, en niet doen alsof je van niets weet.
405. Je moet niet bang zijn van een zalmkop; de vis kan je niet meer bijten.
406. Als je moet plassen of poepen, is 1 ererondje draaien voor mij voldoende hoor.
407. Als vrouwtje je per toeval heeft buitengesloten, mag je wel even een blaf of jank geven om vrouwtje te verwittigen, en niet doen alsof je van niets weet.
-
HoeStaTie
-
miran&joost
Miske schreef:407. Als vrouwtje je per toeval heeft buitengesloten, mag je wel even een blaf of jank geven om vrouwtje te verwittigen, en niet doen alsof je van niets weet.
Enzo was deze week achter Miranda langs de schuur in gekropen. Miranda had niets door en deed een minuut later de deur dicht en vroeg na een minuut of 5 : "waar is Enzo eigenlijk ? "
Uiteindelijk vond ze hem nogal sip naar de schuurdeur starend......
Idd geen blaf, geen piep, gewoon naar de deur kijken tot hij weer open gaat.......
-
sam
- Middelgrote hondenneus

-
HoeStaTie
-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer:
Nr.46....!! Ik lig hélémaal in een deuk!!!Pandora schreef:46. "Alle eendjes zwemmen in het water" niet te letterlijk nemen, ze mogen ook op de kant zitten.
47. Niet plotseling je kop uit het raampje steken als het vrouwtje moet blazen van de politie.
48. "Halloooooo" is geen commando voor 'ren blaffend naar het tuinhek'.
En na het eend-in-de-sloot-jagen kijken met een Ollie-blik: "ow, ik dacht dat ze de weg kwijt waren...?".
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."
Gandhi
Gandhi
-
robertenmelissa
412. Als er 1,5 kg paardenvoer staat te weken in het water is dat NIET voor jouw...
413. mocht de baas vergeten zijn om het paardenvoer hoog te zetten moet je dit niet afstraffen met een 4-tal bolussen op de nieuwe houten vloer
NB.... paardenvoer verteerd niet... wat er ingaat komt er dezelfde dag (redelijk ongecontroleerd) ook weer uit.. dat jullie het maar weten!
413. mocht de baas vergeten zijn om het paardenvoer hoog te zetten moet je dit niet afstraffen met een 4-tal bolussen op de nieuwe houten vloer
NB.... paardenvoer verteerd niet... wat er ingaat komt er dezelfde dag (redelijk ongecontroleerd) ook weer uit.. dat jullie het maar weten!
-
Els
- Speurneus

-
Karin en Sam
- Als ik 's ochtends naar beneden kom, zijn mijn oren al gewassen.
- Als ik ff verliefd naar je zit te kijken, betekent dat nog niet dat je op schoot mag zitten.
- Als de baas en het vrouwtje ff samen op de bank zitten, is dat geen uitnodiging om over iemand heen te klimmen en je er tussen te persen.
- Hier betekent hier en vooruit betekent vooruit en niet andersom!
Ben ff de tel kwijt
- Als ik ff verliefd naar je zit te kijken, betekent dat nog niet dat je op schoot mag zitten.
- Als de baas en het vrouwtje ff samen op de bank zitten, is dat geen uitnodiging om over iemand heen te klimmen en je er tussen te persen.
Ben ff de tel kwijt
-
Willy
niet moeilijk hoorKarin en Sam schreef:- Als ik 's ochtends naar beneden kom, zijn mijn oren al gewassen.
Ben ff de tel kwijt
416, 417, 418, 419