Welk van de 2 zal het gaan worden?? Morgen horen we het..

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Marga
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marga »

Veel plezier vandaag!!! :verliefd1:
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door thomasenjasper »

Ohhhh zal het al zover zijn, spannend hoor.
Groetjes Sandra, Choco & James
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Hoi allemaal!!!! Ze is thuis!! Hier een berichtje van ons, de reis met Luna naar huis is heel goed gegaan, in het begin was ze wat onrustig af en toe hoorde je haar zachte piep-geluidjes maken (geen drama-acties) en toen ze eenmaal haar draai had gevonden op schoot viel ze in slaap, onderwijl werd ze af en toe wakker van een hobbeltje in de weg of toen paul z'n telefoon ging, dit alles was vooral wennen voor onze luna want na een 2de of 3de keer was het weer heel normaal. Ze ging zelfs bij mijn vrolijke nick&Simon geluidje kwispelen.
Onderweg gestopt en Luna deed ook heel netjes een plas.. we hebben haar natuurlijk uitbundig beloond met onze stem en een koekje.
Eerst hebben we haar de tuin laten zien, voor we naar binnen gingen had het dametje weer netjes op het gras geplast.
In de tuin waren natuurlijk allemaal nieuwe geluiden, na een kleine aarzeling liep ze netjes met ons mee, paul zijn ouders ontmoet en de werknemers.. en dat is feest, groot feest voor Luna die veel van aandacht houd!!
Haar drinkbak had ze daar al snel gevonden en omdat ik het idee had dat ze moest poepen nam ik haar weer mee naar buiten, en jahoor!!! Daar kwam een grote poep!
Daarna naar haar eigen huis, overal aan snuffelen en alles ontdekken.. Voor dat we haar mee naar binnen namen deden we een poging tot plassen.. helaas kwam het niet maar eenmaal binnen wel, niets gezegt.. opgetild en buiten nog een poging gedaan.
Er kwam al snel bezoek, mijn vriendin die niet kon wachten :) kwam met een heel mooi kado voor Luna! Een blauwe knuffel aap met piep geluidjes!! En die is gaaf, heel gaaf onze Luna stoeit en speelt er heel erg graag mee.
Ze doet op momenten al heel goed zelf spelen, verder heeft ze gitster veel geslapen, savonds kwam er nog wat visite, die een vooral slapende Luna hebben gezien.. we kregen haar haast niet wakker en konden haar niet wakker houden.. ze was zo moe dus elke keer plofte ze weer neer met haar koppie en sliep weer verder.
Ze heeft goed gegeten en gedronken, echt een lab..!! 2 sec. en die bak is leeg.. waarschijnlijk denkt ze dat ze d'r eten moet delen met haar zusjes en broer en dat ze daarvoor alles zo snel naar binnen werkt! Haha.. (ze gaat trouwens netjes wachten) tijdens de korte stukjes buiten houd ze trots haar riem in haar bekkie en loopt netjes mee.. het halsbandje is nog wat vreemd ze kriebelt er steeds aan, je merkt echt dat het nieuw is voor haar, maar ze doet het zo goed!! We zijn zo trots!!
Toen ze gister middag in de bench ging liggen met een kluifje hebben we besloten haar maar even daar te laten wennen/slapen ze was nu toch heel moe, deurtje dicht en negeren maar.. na een luid gepiep en geblaf.. want dat kan onze Luna heel goed!! Ze gaf de moed al heel snel op en viel in slaap.. we hebben haar na ruim 1.5 uur wakker gemaakt omdat het laat werd, we hebben haar mee genomen naar de snackbar (buiten gewacht) om de hoek. Leuk dat ze dat vond!! Allemaal mensen.. veel bekijks natuurlijk.
's-avonds nog even uit geweest met Paul voor de laatste ronde en daarna de bench in, met een lekker brokje en haar nog lekkerdere nest-handdoek, we hebben haar 5 of misschien een kleine 10 min een beetje horen piepen en daarna viel ze in slaap.. vanacht werd ik steeds wakker.. kijkend op mn telefoon hoe laat het was.. en luna..?? luna sliep nog steeds!! Die hebben we heel de nacht niet gehoord!!!!! Goed he.. we zijn ZO trots. Vanmorgen werd paul wakker.. deur alvast van het slot.. paar dingetjes doen.. de woonkamer in, zat Luna netjes te wachten.. BLIJ dat ze was!!! Echt heel Blij.. zo blij dat ze een beetje plas liet lopen.. ze moet dan zo nodig plassen en is zo blij dat ze de controle een beetje verliest volgens mij? Paul tilde haar meteen op, halsbandje om.. riempje om en naar buiten.. wat was Luna enthousiast!!! Ze heeft buiten gepoept en geplast, beloond met een koekje. En daarna even gespeeld en gegeten, weer naar buiten en een grote plas gedaan, daarna liep ze een beetje rond in huis en buiten, ze zit nergens aan behalve haar speeltjes en de planten, tja planten zijn favoriet! Daar kan je aan knagen of aan trekken.. maar dat gaan we niet doen vinden wij, dus corrigeren en ik moet zeggen dat ze het heel netjes doet.. we bieden haar een speeltje aan of ze loopt ergens anders naar toe.
Ze ligt nu naast me te slapen op de grond, vind ze gezellig terwijl ik zit te computeren.. ze is veel bij ons in de buurt maar trekt ook wel haar eigen plan.. ook ligt ze regelmatig op haar (nu nog veelste grote) kussen.. we zijn ontzettend trots op onze kleine meid!!!! :verliefd1:
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Dat klinkt allemaal mooi! Heel veel geluk met Luna!!
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
marjolein

Dank je wel, dit was een stukje gekopiérd uit mijn mail, stond alles in wat ik jullie ook wilde vertellen.. lekker uitgebreid :)
Luna zit nu in de bench, na eten, spelen, poepen, plassen is het nu tijd om te slapen... alleen mevrouw denk daar anders over.. bench is niet leuk en ik ben heel zielig... negeren.. (doe dat heel netjes, maar valt niet mee)
marjolein

Ze slaapt al... ze geeft steeds de moed snel op... :)
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

wat een voorbeeldig pupje zo te horen, veel plezier! :)
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
thomasenjasper
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door thomasenjasper »

Geweldig, en de hele nacht doorslapen zullen ze wel van papa hebben,
james deed dat ook vanaf het begin, heerlijk dat het zo lekker gaat.
Ga vooral heel veel genieten want ze groeien zo hard en heel veel
foto's maken.
Een dikke knuf van James voor zijn half zusje 8)
Groetjes Sandra, Choco & James
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Gefeliciteerd met de thuiskomst van Luna :D :feest3: Dat jullie maar heel veel jaren plezier van haar mogen beleven.
Zo te lezen heeft ze al heel wat visite gehad. Geen wonder dat ze zo moe was geworden, het is nog maar een puppenbaby hoor. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
esther-sarah
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door esther-sarah »

Wat super om te horen dat het zo goed gaat!! Wat een knap kind, die Luna!!! En inderdaad, na zo'n drukke dag met een lange reis, veel visite, én 'uit eten' :D slaap je natuurlijk als een Rosie 8)

Veel geluk met jullie Drama Queen :verliefd1:

Esther, oudtante Sarah (die nog heel zielig is na haar kruisbandoperatie), oma Shona, en tante Teuntje
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated."

Gandhi
marina
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door marina »

Fijn dat het zo goed gaat met Luna. Meghan is hier nu bijna 3 weken en het gaat super met haar slaapt s,nachts door tot een uur of zeven .
Loes

Ongelezen bericht door Loes »

Gefeliciteerd met jullie LUNA!!
Ze doet het super lees ik.
Wij gaan vlgd. week de keuze maken...
De pups zijn nu 6 weken!
Eerst nog ff vakantie vieren en dan begint de opvoeding..
:verliefd1:
marjolein

Dank je wel voor jullie leuke reacties!!

Het is inderdaad ook hardstikke logisch dat zo'n puppenbaby moe word van alle visite, gelukkig heeft ze alle tijd om uit te rusten.

Gister avond zijn we even naar een terasje gegaan, Luna mee natuurlijk:

onderweg:

Afbeelding

Je hoeft bijna niet meer te vragen of meghan en James familie zijn van luna (half broer en zus).. dat is wel duidelijk op de foto te zien he? :D wij zijn helemaal verliefd op d'r :verliefd1:
Op het terras heeft ze na wat rondkijken en snuffelen heerlijk geslapen, soms keek ze op bij voor haar vreemde geluiden maar verder lag ze lekker te slapen.
Onderweg naar huis heeft ze weer netjes geplast en alles onderzocht.. :D toen ik haar mee naar binnen wilde nemen wilde Luna nog lopen, dit liet ze duidelijk merken. Ik liep met haar mee.. ze liep al snel weer naar de berm en zocht een plekje, ze moest nog poepen!!! We zijn zo super trots op haar, eigenlijk geeft ze het al een beetje aan :klasse:
Verder ligt ze veel te slapen, vooral bij ons in de buurt..
Vanacht heeft ze ontdekt dat als je maar hard genoeg tegen het karton springt in de bench (heb ze bench afgezet ivm zindelijkheid) dan schuift het uiteindelijk wel een beetje weg, hoe ze het voor elkaar krijgt is me nog een raadsel.. maar ze zat opeens aan de andere kant.
Zonder iets te zeggen hebben we haar weer aan de goede kant neergelegd en haar bench nog meer puppy proef gemaakt, vandaag ga ik kijken naar een tussenschot om dit in het vervolg te voorkomen..

Ze heeft verder weer heel de nacht door geslapen, :applaus: Luna is op momenten lekker ondernemend en ondeugend.. dat hoort er allemaal bij :D

Groetjes, marjolein
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Het is een pracht meisje hoor. Geniet maar van elke dag, ze worden echt zoooooooo snel groot. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Tiene
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tiene »

Wat een schatje! Veel plezier samen met de verdere opvoeding van jullie puppenkind Luna :)
Your dogs loves you, when No body else does
Plaats reactie