Mag ik jullie voorstellen aan Noah!
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

-
jose geurtse
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

Het is eindelijk vrijdag
dat betekend dat wij morgen om 10.00 Noah op mogen halen
Ik heb alles in huis klaar staan, zn bench maar zelfs zijn etens en drinkbak staan er al ( wel zonder inhoud nog
)
Ben benieuwt hoe het morgen gaat, het is 1.15 rijden dus het valt wel mee maar vraag me af of hij niet heel erg zal gaan piepen enz
we zullen in ieder geval wel een keertje stoppen onderweg om even een plasje te laten doen.
En dan mag hij eindelijk zijn nieuwe huisje verkennen ....
Ik hou jullie op de hoogte!
Ik heb alles in huis klaar staan, zn bench maar zelfs zijn etens en drinkbak staan er al ( wel zonder inhoud nog
Ben benieuwt hoe het morgen gaat, het is 1.15 rijden dus het valt wel mee maar vraag me af of hij niet heel erg zal gaan piepen enz
En dan mag hij eindelijk zijn nieuwe huisje verkennen ....
Ik hou jullie op de hoogte!
-
Marga
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
esmoezie
- Speurneus

Jippie! Veel plezier morgen
Keo heeft onderweg continu gepiept en soms gejankt, maar ik lees hier dat de meeste hondjes rustig zijn onderweg en zelfs in slaap vallen, dus dat komt vast wel goed
ik had zijn etensbak al weken van tevoren op de plek staan, kon gewoon niet meer wachten
nu nog goed slapen vannacht
Keo heeft onderweg continu gepiept en soms gejankt, maar ik lees hier dat de meeste hondjes rustig zijn onderweg en zelfs in slaap vallen, dus dat komt vast wel goed
nu nog goed slapen vannacht
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
Terra5
- Speurneus

esmoezie schreef:oww jullie zijn al onderweg, wat is dat toch een heerlijk moment je pupje ophalen! ik herleef het weer even
Ik ook
Heel heel veeeeel plezier vandaag! Het is echt een heerlijke beer om te zien
Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
In loving memory

-
sharon66057
- Speurneus

Zo onze 1e dag zit er al weer op.. en wat ben ik trots op mijn mannetje
We konden hem om 10.00 ophalen en stonden al om 9.40 voor de deur
na afscheid te hebben genomen van al zijn lieve zusjes hebben we hem nog 1 keer gewogen 7.9 kilo!!!!
In de auto heeft hij zich heel goed gedragen, op het begin wat zachte piepjes maar later lag hij heerlijk te slapen.
Eenmaal thuisgekomen hebben we hem even op het gras gezet en hij begon meteen te plassen, daarvoor hebben we hem natuurlijk uitbundig beloont.
Daarna hebben we hem wat tijd gegeven om te wennen, en hebben we even lekker buiten gezeten met hem.
De bench vind hij helemaal niks ( dit laat hij ook erg goed horen) ik houd het dan wel vol om hem er niet uit te halen, maar hij piept dan wel zo'n 15 min... en dan slaapt hij weer even 30 min en dan gaat hij netjes zitten zo van "ik heb genoeg geslapen" als ik hem er dan weer uit laat gaat hij gewoon ergens anders verder slapen.
Verder heeft hij helemaal niks binnen gedaan en ook niet in de tuin, alles netjes buiten op het gras
Vannacht heeft hij op zijn kleed gelegen bij ons in de slaapkamer ( bench past daar niet en dit vinden wij ook prima) hij heeft heerlijk door geslapen (en wij dus ook
) vanmorgen om 6.30 ging ik hem uitlaten toen heeft hij wel wat druppels in huis laten vallen, maar hij moest natuurlijk erg nodig!
Hij heeft het erg goed gedaan op zijn eerste dag en wij zijn dan ook heel trots op hem
Hier wat foto's van ons mannetje..

We konden hem om 10.00 ophalen en stonden al om 9.40 voor de deur
In de auto heeft hij zich heel goed gedragen, op het begin wat zachte piepjes maar later lag hij heerlijk te slapen.
Eenmaal thuisgekomen hebben we hem even op het gras gezet en hij begon meteen te plassen, daarvoor hebben we hem natuurlijk uitbundig beloont.
Daarna hebben we hem wat tijd gegeven om te wennen, en hebben we even lekker buiten gezeten met hem.
De bench vind hij helemaal niks ( dit laat hij ook erg goed horen) ik houd het dan wel vol om hem er niet uit te halen, maar hij piept dan wel zo'n 15 min... en dan slaapt hij weer even 30 min en dan gaat hij netjes zitten zo van "ik heb genoeg geslapen" als ik hem er dan weer uit laat gaat hij gewoon ergens anders verder slapen.
Verder heeft hij helemaal niks binnen gedaan en ook niet in de tuin, alles netjes buiten op het gras
Vannacht heeft hij op zijn kleed gelegen bij ons in de slaapkamer ( bench past daar niet en dit vinden wij ook prima) hij heeft heerlijk door geslapen (en wij dus ook
Hij heeft het erg goed gedaan op zijn eerste dag en wij zijn dan ook heel trots op hem
Hier wat foto's van ons mannetje..

Laatst gewijzigd door sharon66057 op 03 aug 2009, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
-
esmoezie
- Speurneus

Wat een heeeeerlijk ventje
was hij het enige reutje in het nest? grappig..
zo te lezen gaat het hartstikke goed! hier nog zo een die vrijwel meteen zindelijk was en ik had me nog wel zo goed voorbereid op de zindelijkheidstraining
had hij jullie wakker gemaakt vanochtend?
was hij het enige reutje in het nest? grappig..
zo te lezen gaat het hartstikke goed! hier nog zo een die vrijwel meteen zindelijk was en ik had me nog wel zo goed voorbereid op de zindelijkheidstraining
had hij jullie wakker gemaakt vanochtend?
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
sharon66057
- Speurneus

-
esther-sarah
- Grote hondenneus

- Contacteer: