ik heb remi maar 1 keer gezien, maar toen heeft ie grote indruk op me gemaakt. Wat een ontzettende lieverd, met zijn mooie kop. Veel sterkte met jullie verlies, jullie hebben alles gedaan voor Remi en hem verder lijden gelukkig bespaard.
Heel veel sterkte met het verlies van Remi.
Het was een ongeloofelijke lieverd. Ik heb het geluk gehad hem te mogen kennen, Toosje was ook erg van hem gecharmeerd.
Hoewel hem verder lijden is bespaard is het zo verdrietig dat hij zo jong moest gaan.
Dag Remi
Heel veel sterkte met het verlies van jullie kanjer. Gelukkig heeft hij bij jullie een mooi 2e leven gekregen en heeft hij waardig afscheid kunnen nemen.
Dag lieve Remi, rust zacht , en voor jullie , heel veel sterkte gewenst en zo moedig om hem te laten gaan
Vanachter de regenboog is Remi jullie dankbaar voor de mooie tijd die jullie hem hebben gegeven.
Ik heb je helaas niet gekend maar wel over je gelezen.
Je was een 'lieve witte' las ik vaak
En, je had superbaasjes die je een waardig einde hebben gegeven.
Slaap maar zacht lieve Remi...
Och nee....
Lieve mooi Remi met zijn prachtige warme uitstraling.
Het was een voorrecht je mee te mogen maken en je hebt op mij een onuitwisbare indruk gemaakt.
Marja ik wens jou en je familie heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van dit mooie en lieve mannetje.
Lieve Remi, hier brandt een kaarsje zodat je pad over de regenboogbrug verlicht mag zijn!
Wat ongeloofelijk triest. Heel erg veel sterkte met het gemis.
Jullie hebben, als het ik zo lees, er in ieder geval voor gezorgd dat hij nog een mooi leven heeft gehad. Al is het natuurlijk veel en veel te kort geweest.