We zijn weer terug en het was heerlijk!
Het park is ruim opgezet en alles is net wat luxer in vergelijking met een Centerparcs/Landal, wel zijn er wat minder accomodaties in het centrum. Het zwembad is niet de hoofdattractie natuurlijk en ook wat klein. Hier ben ik zelf niet binnen geweest.
We zaten in een 12persoons boerderijtje aan de rand van het park.
2 van deze 12persoonsboerderijtjes zaten aan elkaar gekoppeld. Voorheen zijn het denk ik 4 aparte geweest.
We hadden namelijk 2 voordeuren met een halletje waar je naar boven kon. Boven iedere woning 3 slaapkamers met een ruime badkamer.
Beneden had je aan de ene kant de keuken met lange tafel en aan de andere kant de woonkamer, ook met een keukentje. De deur ertussen kon dicht. Ideaal met de kinderen en honden. Mijn broer, schoonzusje en de kinderen sliepen ook vroeger en hadden zo geen last van ons en wij weinig 's morgens als zij voor 7uur (pfff hihi) al drukdrukdruk beneden waren.
Het zag er erg mooi uit vanbinnen. We hadden ook 2 terrasjes achter, gescheiden met een heggetje. Het is niet afgemaakt, maar met 2 wasrekjes (voor het idee) konden de honden gewoon los als we lekker buiten zaten.

Ze hadden ook snel door dat ze daar moesten blijven. De verleiding van het even buurten met de buren of het veldje ernaast verkennen was soms wel wat groot.
In de omgeving (naar mijn idee toch de hoofdattractie) hebben we een paar geocaches gelopen bij het Balloërveld, rondom een gebied bij een Hunebed (voorbij Gasteren) en een ander natuurgebied waarvan ik de naam even niet weet. Bij de laatste stikte het van de mieren en hier heb ik ook amper foto's gemaakt. Ik had het te druk met stampen

. Echt duizenden mieren, Kayla is er door 1 gebeten waarschijnlijk want die stoof piepend achteruit en rolde met haar koppie door het zand.
Op alle plaatsen konden ze wel ergens te water, of lees....blubber

Bij de laatste locatie was het niet de bedoeling en wij hadden het water ook niet gezien. Ze liepen los op het pad en Kayla stoof opeens de bosjes in, had bananen in haar oren en we hoorden al snel geplons. Bo stoof erachter aan en oh wat hadden ze een lol samen. Mooi om te zien en fijn voor ze, want het was toen al wat warmer geworden.
Op het park zelf is een mooi meer met een strandje, alleen verboden voor honden. Bij aankomst hadden we dit nog niet gezien en hebben ze er toch even in gezeten. De laatste avond waren ze allebei wat stinkend van de blubberplons en hebben we ze nog even daar schoongespoeld. Er waren op het park nog 2 vijvers waar ze op zich wel in mochten, maar die waren gelegen aan huisjes en ook best vies.
Vlak naast ons boerderijtje lag een groot veld, nog braakliggend. Ideaal om ze tussendoor even rond te laten racen. Bo had 1 keer besloten dat hij daar toch echt even heen moest en was vanaf het huisje stiekem zelf daarheen gegaan. Helemaal blij kwam hij erna het veld af, hij had de Air Kong ook meegenomen en deze even uitgelaten daar.
Net aan het park grenst ook het Struinbos, niet groot, maar wel lekker even in de schaduw voor een ommetje.
Het park is zo veel mogelijk autovrij, maar er komt geen gedoe bij kijken om even de auto naar het huisje te brengen of van het park af te gaan. Er zijn 2 of 3 parkeerplaatsen waarvan je zo de weg op kunt.
Mijn labjes zijn erg lief geweest, genoten van alle aandacht en konden prima een uurtje of 2 - 3 alleen blijven als we gingen eten 's avonds. Die tijd hebben ze waarschijnlijk benut door te slapen. Het waren vermoeiende dagen voor ze. Ik weet zeker dat ze genoten hebben en wij ook. Zeker voor herhaling vatbaar!
Foto's zal ik binnenkort plaatsen.