zucht....
-
Sascha
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Wat een prachtig koppie heeft Luna.Dushi schreef:Wat een prachtige foto van een prachtig meisje!!!![]()
Ik zie dat bij Luna ook de hoektanden afgesleten zijn net als bij Rens...
Onze Aygo heeft ook afgesleten hoektanden van het knagen op haar botje

-
Gerritte
- Erelid

-
Tilly
- Speurneus

- Contacteer:
-
Von
- Speurneus

-
Dushi
- Speurneus

Bij Rens is laatst onder narcose een voortand aan de bovenkant verwijderd omdat die afgebroken was. Toen heb ik direct gevraagd of de da wilde kijken naar die hoektanden. Maar er was niets aan de hand. Dus daar gaan we dan maar van uit. Ik vind het alleen wel eens pijnlijk wanneer je aan het stoeien bent.Von schreef:ja meiden die hoektanden......ben altijd bang dat haar zenuwen hierdoor kunnen bloot komen te liggen......lijkt mij erg pijnlijk.
ik kijk het regelmatig na, hihi gelukkig stinkt ze niet uit der giegeltje
Groetjes van Monique
Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
-
Nino&Toosje
- Speurneus

-
Von
- Speurneus

Zijn ze bij Rens dan heel scherp geworden Mo?Dushi schreef:Bij Rens is laatst onder narcose een voortand aan de bovenkant verwijderd omdat die afgebroken was. Toen heb ik direct gevraagd of de da wilde kijken naar die hoektanden. Maar er was niets aan de hand. Dus daar gaan we dan maar van uit. Ik vind het alleen wel eens pijnlijk wanneer je aan het stoeien bent.Von schreef:ja meiden die hoektanden......ben altijd bang dat haar zenuwen hierdoor kunnen bloot komen te liggen......lijkt mij erg pijnlijk.
Liefs Von.

Lucas (malthezer) (uit Belgie)
Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie-
Von
- Speurneus

hahaha NEE jerrycans zijn ook inderdaad niet echt bevordelijk.....maar staat wel heel schattig.....Nino&Toosje schreef:Bekend verschijnsel die hoektanden. Jerrycans zijn ook niet bevorderlijk voor hondentanden.
En terecht "zucht" .( Vreet haar maar niet op)
Liefs Von.

Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie-
Dushi
- Speurneus

Ja ze zijn behoorlijk scherp. Met stoeien heb ik vaak hele putten in mijn handen zitten. Het is net alsof er zo een stuk af gebroken is. Is het bij Luna niet scherp?Von schreef:Zijn ze bij Rens dan heel scherp geworden Mo?Dushi schreef:Bij Rens is laatst onder narcose een voortand aan de bovenkant verwijderd omdat die afgebroken was. Toen heb ik direct gevraagd of de da wilde kijken naar die hoektanden. Maar er was niets aan de hand. Dus daar gaan we dan maar van uit. Ik vind het alleen wel eens pijnlijk wanneer je aan het stoeien bent.Von schreef:ja meiden die hoektanden......ben altijd bang dat haar zenuwen hierdoor kunnen bloot komen te liggen......lijkt mij erg pijnlijk.
Groetjes van Monique
-
Von
- Speurneus

Nee bij Luna zijn ze juist heel bot, ik weet zeker dat ze het door het sjouwen en kauwen op een tennisbal heeft gekregen.Dushi schreef:Ja ze zijn behoorlijk scherp. Met stoeien heb ik vaak hele putten in mijn handen zitten. Het is net alsof er zo een stuk af gebroken is. Is het bij Luna niet scherp?Von schreef:Zijn ze bij Rens dan heel scherp geworden Mo?Dushi schreef: Bij Rens is laatst onder narcose een voortand aan de bovenkant verwijderd omdat die afgebroken was. Toen heb ik direct gevraagd of de da wilde kijken naar die hoektanden. Maar er was niets aan de hand. Dus daar gaan we dan maar van uit. Ik vind het alleen wel eens pijnlijk wanneer je aan het stoeien bent.
Maar ik kan omdat ze ED heeft niet alles van haar afpakken, ze mag er van mij mee blijven sjouwen hoor het is haar lust en haar leven
Liefs Von.

Romi uit Roemenie

Romi uit Roemenie