en ach, dat afdwalen is niet zo erg toch
We zijn er klaar voor!
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

Het zijn ook net kinderen. Als een ander je speelgoed leuk vindt, wordt het ineens een stuk interessantersbientje schreef:Precies... Maup heeft trouwens gisteren hele avond met het roze-oranje balletje liggen spelen (actieveling) en nu kwam ze er net alweer mee aan. Zo kijken ze er jaaaren niet naar om en dan ineens is het weer helemaal hip en happening. Het lijkt de modewereld wel
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
haha ik heb gisteren zelfs nog wat in het huishouden kunnen doen, dus ik heb vandaag 'vrij'kristies schreef:![]()
ja hier soms ook ineens zo`n opleving.. alhoewel balletjes zoals degene die Chester kennen altijd LEUK zijn..
![]()
maarrr ik ga eens aan de poets, mijn ouders komen vanmiddag..
-
Pandora
- Speurneus

*Sjucht* die mormels van mij zijn zo relaxed, die kan je er best bij hebbensbientje schreef:haha ik heb gisteren zelfs nog wat in het huishouden kunnen doen, dus ik heb vandaag 'vrij'kristies schreef:![]()
ja hier soms ook ineens zo`n opleving.. alhoewel balletjes zoals degene die Chester kennen altijd LEUK zijn..
![]()
maarrr ik ga eens aan de poets, mijn ouders komen vanmiddag..
In huis zijn ze inderdaad meestal wel rustig
Groetjes van Brigitte & Zoo

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
ja ik heb ze even voor de tv gezetPandora schreef:*Sjucht* die mormels van mij zijn zo relaxed, die kan je er best bij hebbensbientje schreef:haha ik heb gisteren zelfs nog wat in het huishouden kunnen doen, dus ik heb vandaag 'vrij'kristies schreef:![]()
![]()
maarrr ik ga eens aan de poets, mijn ouders komen vanmiddag..hebben we toch iets goed gedaan.
In huis zijn ze inderdaad meestal wel rustig