Foto's van onze pup Luna

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
sharon66057
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door sharon66057 »

Mooie pup is Luna hoor :)
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
snoet

Ongelezen bericht door snoet »

Lieff hoor en nog zo lekker klein. :D :D
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

thomasenjasper schreef:Hoi halfzusje, wat ben je alweer gegroeit zeg :verliefd1:
super dat het zo goed gaat.
Een dikke knuf van je halfbroer

Ik zie trouwens dat je niet zo ver bij ons vandaan woont, misschien
leuk om elkaar in de toekomst een keer te ontmoeten 8)
Ha Sandra, dat lijkt ons ook leuk om de halfbroer van onze luna te ontmoeten en ik denk dat Luna daar ook wel voor in is!! ;) tegen die tijd moeten we eens afspreken, misschien naar het strand?
marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

ryan schreef:hoi marjolein

hier met king gaat het ook super we hebben afgelopen week het tussenschot verwijderd en hij heeft tot op heden nog niks in zijn bench gedaan.
de eerste week zocht hij toch een hoekje op in zijn bench om z,n behoefte te doen hij had last van erg dunne ontlasting kon er ook verschillende keren op een nacht uit.
Ben erachter gekomen dat het waarschijnlijk aan de brok (canex ) lag en heb hem op de rodi complete gezet sind die tijd heeft hij daar geen last meer van en slaapt meneer ook nog eens de hele nacht door.
Daarom afgelopen week de bench weer vergroot en met succes.
hij doet ook netjes alles buiten af en toe nog een plasje in de tuin.
Ben echt wel trots op hem :D
groetjes wendy
Wat doet jullie king het goed!!! top zeg!!! klinkt erg goed.
Netjes dat hij het meeste buiten doet, die plasjes in de tuin.. die zie je nu nog door de vingers, het in tenslotte buiten.. daar ben je al blij om :)
Luna is de nacht in haar grote bench goed door gekomen :klasse: ook heb ik al 3 dagen geen page papier meer hoeven te gebruiken in huis ons meisje deed alles netjes buiten :applaus: zóóóó knap!!!

Wat naar dat king zo'n last had van diaree door het voer :( gelukkig heeft de overstap hem goed gedaan. Wij geven hier voer van pro-plan en savonds wat macaroni erbij.. dat gaat erg goed, ze heeft hier nog geen dunne ontlasting gehad, gelukkig!! Hoe bevalt het jou met de pup in huis?
Wij vinden het hier geweldig!!! het is zo leuk en gezellig met luna in huis, het is echt genieten!
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Wat een schatje :verliefd1:
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
Jomoke
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Jomoke »

Wat een leuke pup :verliefd1:
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy
Plaats reactie