Buddy, mijn liefste, allerliefste schat
-
mugo
- Speurneus

- Contacteer:
-
Mousy
- Kleine hondenneus

buddy
He Ayleen,wat heb je het respectvol gedaan meid.En geloof me,ik weet wat je door maakt want ik zit indezelfde periode.We hebben onze mooie zwarte labrador Wammes op 3 Augustus moeten laten inslapen.
Hij was net 12 en een half jaar en we konden geen dag meer langer wachten,dat vond de dierenarts ook.Die beslissing is heel moeilijk maar onvermijdelijk.Want feit blijft:je wilt hem nooit missen.
Het was hartverscheurend,een laatste kus,een laatste aai,en dan met een lege riem naar huis..................
Alleen mensen die hetzelfde voelen weten wat dit betekent.
Ik wens jou ook heel veel sterkte,en dankzij jou heeft Buddy een fijn leven gehad.Groetjes:Mousy
Hij was net 12 en een half jaar en we konden geen dag meer langer wachten,dat vond de dierenarts ook.Die beslissing is heel moeilijk maar onvermijdelijk.Want feit blijft:je wilt hem nooit missen.
Het was hartverscheurend,een laatste kus,een laatste aai,en dan met een lege riem naar huis..................
Alleen mensen die hetzelfde voelen weten wat dit betekent.
Ik wens jou ook heel veel sterkte,en dankzij jou heeft Buddy een fijn leven gehad.Groetjes:Mousy
-
Esther
-
mira
buddy
hallo,
Ik ben pas sinds kort op dit forum,
ik heb nu een pup van 12 weken,
jou banner was me al een paar keer opgevallen,
omdat ik deze zo mooi vindt,
ik lees nu je verhaal pas van het afscheid tussen jou en buddy,
Ik ken je verhalen van Buddy niet, maar toch heeft dit verhaal van het afscheid mij ontzettend ontroerd,
en ik kan alleen maar hopen dat ik met jazz zo een geweldige band op kan bouwen zoals jij met buddy hebt gedaan!
Ik ben pas sinds kort op dit forum,
ik heb nu een pup van 12 weken,
jou banner was me al een paar keer opgevallen,
omdat ik deze zo mooi vindt,
ik lees nu je verhaal pas van het afscheid tussen jou en buddy,
Ik ken je verhalen van Buddy niet, maar toch heeft dit verhaal van het afscheid mij ontzettend ontroerd,
en ik kan alleen maar hopen dat ik met jazz zo een geweldige band op kan bouwen zoals jij met buddy hebt gedaan!
-
rimanime
- Speurneus

Rust zacht lieve Buddemans.......

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
TwistAndShout
-
Aileen
- Speurneus

- Contacteer:
bedankt voor jullie berichtjes
Eergisteren was het alweer 7 weekjes geleden dat wij Budje hebben moeten laten gaan! Het is nu nog erg moeilijk. Heb nog veel huilbuien maar gelukkig heb ik ook goede dagen dat ik me goed voel en weer van alles kan genieten. Hoe dan ook, ik denk iedere dag aan Budje. Ik vind het nog steeds zo stil. Lucky is er nog, dat vult de leegte op!
Ik wil graag gewoon een lieve foto van Buddy met jullie delen. De foto is een paar jaartjes geleden genomen. Ik had gewoon een gek idee om Budje kusjes te geven op zijn gezichtje met lippenstift op! Zo wilde ik hem op de foto krijgen

lief he
Eergisteren was het alweer 7 weekjes geleden dat wij Budje hebben moeten laten gaan! Het is nu nog erg moeilijk. Heb nog veel huilbuien maar gelukkig heb ik ook goede dagen dat ik me goed voel en weer van alles kan genieten. Hoe dan ook, ik denk iedere dag aan Budje. Ik vind het nog steeds zo stil. Lucky is er nog, dat vult de leegte op!
Ik wil graag gewoon een lieve foto van Buddy met jullie delen. De foto is een paar jaartjes geleden genomen. Ik had gewoon een gek idee om Budje kusjes te geven op zijn gezichtje met lippenstift op! Zo wilde ik hem op de foto krijgen

lief he

Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
-
kersemakers46
- Middelgrote hondenneus

-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

-
Brunoboy
-
Marjo