Wat eet je hond vandaag?

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
roos

Ongelezen bericht door roos »

Haaskarkas, konijnenvlees.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Pens
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
roos

Gemalen pens :( , ik kan die lappen niet vinden in die bomvolle vriezer :mad:
Jron

Ongelezen bericht door Jron »

Brokken aangevuld met de eikels die ze elke wandeling naar binnen stouwt. Uitlaten duurt best lang met een op eikels beluste labrador.

Vraag me af of eikels goed voor haar zijn.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Paardesnijlingen en mini-kipkarkasje
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
roos

Jron schreef:Brokken aangevuld met de eikels die ze elke wandeling naar binnen stouwt. Uitlaten duurt best lang met een op eikels beluste labrador.

Ik zou het niet weten maar het haar wel afleren, mocht het verder geen kwaad kunnen kun je iig gewoon doorlopen :D
Jron

roos schreef:
Jron schreef:Brokken aangevuld met de eikels die ze elke wandeling naar binnen stouwt. Uitlaten duurt best lang met een op eikels beluste labrador.

Ik zou het niet weten maar het haar wel afleren, mocht het verder geen kwaad kunnen kun je iig gewoon doorlopen :D
Als ik het zeg loopt ze gewoon mee. Als het niet schadelijk is mag ze ermee doorgaan, ik geef alleen iets minder voer.
gijzer

Ongelezen bericht door gijzer »

Jron schreef:
roos schreef:

Als ik het zeg loopt ze gewoon mee. Als het niet schadelijk is mag ze ermee doorgaan, ik geef alleen iets minder voer.
Volgens mij bevatten eikels Looizuur, wat giftig kan zijn... Ook kunnen ze zorgen voor verstopping in de darmen. Ik zou het zelf zo veel mogelijk proberen te voorkomen..

Hier eten ze vandaag kippenbouten en hertensnippers.
John P.

Ongelezen bericht door John P. »

Konijnkarkas en een restje runderhart
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

een hele maiskip :D
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Dinie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dinie »

Vanochtend een zelf geplukte maiskolf die ze tijdens de wandeling geplukt heeft op een maisveld :) en KVV.
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

vanmorgen 2 stuks koolvisfilets even met wat water verwarmd in de magnetron. (voor de bouillon) vanmiddag 1 bak smuldier compleet vlees.
Tja Co is op dieet :?
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Jron

gijzer schreef:
Jron schreef:
roos schreef: Ik zou het niet weten maar het haar wel afleren, mocht het verder geen kwaad kunnen kun je iig gewoon doorlopen :D
Volgens mij bevatten eikels Looizuur, wat giftig kan zijn... Ook kunnen ze zorgen voor verstopping in de darmen. Ik zou het zelf zo veel mogelijk proberen te voorkomen..

Bedankt voor det tip, ik ben er mee begonnen om haar eikelloos te maken (:p)...
Vanavond ongeveer 100 keer nee gezegd toen ze eikels wilde gaan eten, gelukkig luistert ze erg goed. We zullen er op letten.
roos

Hert.
John P.

Ongelezen bericht door John P. »

Kippenvleugels
Plaats reactie