B diploma gehaald
-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
B diploma gehaald
we zijn weer hellemaal blij Storm heeft zijn B diploma gehaald.
met 75 punten.
het was een warme dag ondanks dat heeft hij toch mooi zijn eerste B aan komende vrijdag nog bij de KNJV in hardenberg met wild dan kan ik mooi workingtest en map´s gaan lopen
met 75 punten.
het was een warme dag ondanks dat heeft hij toch mooi zijn eerste B aan komende vrijdag nog bij de KNJV in hardenberg met wild dan kan ik mooi workingtest en map´s gaan lopen
-
thomasenjasper
- Speurneus

- Contacteer:
-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer:
-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Pandora
- Speurneus

3e is toch ook goed!saskia burghout schreef:ja tot vrijdag doe jij ook mee met de onderlinge wedstrijd van marianne?Pandora schreef:Gefeliciteerd! (en tot vrijdag)
Ja, ik doe mee met de onderlinge maar ik ben geen concurrentie voor je
Vrijdag ben ik in Hardenberg met Ramses maar ik heb spijt dat ik Pandora niet heb ingeschreven want die doet het ineens veel beter dan die dwaas.
Nou ja, ik ben er omdat het een familie aangelegenheid is, ik heb me laten overhalen om te komen. Mijn vader en mijn zwager doen ook mee en ik ga daarna mee naar Groningen. Ik ben al blij als ik de proef mag uitlopen ipv een D te halen omdat hij te wild is met de eend of het konijn
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
waarom geen concurrentiePandora schreef:3e is toch ook goed!saskia burghout schreef:ja tot vrijdag doe jij ook mee met de onderlinge wedstrijd van marianne?Pandora schreef:Gefeliciteerd! (en tot vrijdag)
Ja, ik doe mee met de onderlinge maar ik ben geen concurrentie voor je![]()
Vrijdag ben ik in Hardenberg met Ramses maar ik heb spijt dat ik Pandora niet heb ingeschreven want die doet het ineens veel beter dan die dwaas.
Nou ja, ik ben er omdat het een familie aangelegenheid is, ik heb me laten overhalen om te komen. Mijn vader en mijn zwager doen ook mee en ik ga daarna mee naar Groningen. Ik ben al blij als ik de proef mag uitlopen ipv een D te halen omdat hij te wild is met de eend of het konijn
om heel eerlijk te zien moet ik ook maar afwachten of het wat wordt want tijdens de trainingen laat hij nog wel eens de eend vallen als de afstand te lang is.
ga je nog wel door met de volgende cursus?
1e plaats had 77 punten
2e plaats 76 punten richard uit mijn training groep
3e plaats 75 punten mijn Stormpie
dus lag allemaal dicht bij elkaar.
wel leuk zo familie dag jij heb toch al een c
-
Joco
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
Pandora
- Speurneus

Ramses doet het met dummies, op de afwerking na, best goed. Met wild heeft hij de neiging iets te enthousiast te worden (Tijdens een salto een eend of konijn oppakken is niet echt handig, zeg maar, soms maakt het konijn dan ook een salto mortalesaskia burghout schreef:waarom geen concurrentiePandora schreef:3e is toch ook goed!saskia burghout schreef: ja tot vrijdag doe jij ook mee met de onderlinge wedstrijd van marianne?
Ja, ik doe mee met de onderlinge maar ik ben geen concurrentie voor je![]()
Nou ja, ik ben er omdat het een familie aangelegenheid is, ik heb me laten overhalen om te komen. Mijn vader en mijn zwager doen ook mee en ik ga daarna mee naar Groningen. Ik ben al blij als ik de proef mag uitlopen ipv een D te halen omdat hij te wild is met de eend of het konijntuurlijk wel je hondje deed het harstikke goed toen ik een keer bij jou in de les mee déé
om heel eerlijk te zien moet ik ook maar afwachten of het wat wordt want tijdens de trainingen laat hij nog wel eens de eend vallen als de afstand te lang is.
ga je nog wel door met de volgende cursus?
1e plaats had 77 punten
2e plaats 76 punten richard uit mijn training groep
3e plaats 75 punten mijn Stormpie
dus lag allemaal dicht bij elkaar.
wel leuk zo familie dag jij heb toch al een cje gaat toch voor B op en de rest van de familie ook voor b of hoger???
Pandora had soms de neiging om het wild te slopen als ze het niet wilde oppakken maar die heeft ergens het licht gezien want ik train met allebei en ze doet het nu ineens heel goed
Ik ga op voor de B omdat we dan, met een beetje mazzel, meer te doen hebben. De onderdelen zou hij allemaal moeten kunnen het is maar net wat hij er van maakt. En anders maak ik er een gezellig dagje van
Thorgal (hond van mijn ouders) gaat op voor de A, denk ik en mijn zwager gaat (denk ik) een B doen met Britt.
Ramses heeft overigens nog helemaal niks aan diploma's
Maar jouw Storrempie doet het echt heel goed! Super!
Daar moet je hard aan gewerkt hebben want de keren dat ik hem heb gezien (is al weer een tijdje geleden) deed hij het nog niet zo goed. Applaus voor jou
Groetjes van Brigitte & Zoo

-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
ah ben jij daar ooksaskia burghout schreef:ja tot vrijdag doe jij ook mee met de onderlinge wedstrijd van marianne?Pandora schreef:Gefeliciteerd! (en tot vrijdag)

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012