jachttraining
-
donna
- Middelgrote hondenneus

jachttraining
Wie gaat er zondag 23 augustus naar de certificaatdag in Almere georganiseerd door de flatcoated retriever club?
-
AnjaS
- Speurneus

-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
donna
- Middelgrote hondenneus

Ik doe ook mee met Donna, ik heb me opgegeven voor B. Vanochtend tijdens de training de C onderdelen getraind en het ging van geen meter. We stonden wel in de volle zon en normaal train ik met dit weer in het bos. Ik ken het terrein niet in Almere, maar ik ben blij dat de temperatuur vrijdag naar beneden gaat. Ik ga vnl om ervaring op te doen. Misschien komen we elkaar zondag wel tegen.
Groetjes, Magda
Groetjes, Magda
-
AnjaS
- Speurneus

@ Saskia & Storm, van harte gefeliciteerd met jullie B diploma, super!
@Magda, hoe id het gegaan?
Hoorde van onze trainingsmaatje, dat hij voor A is opgegaan, maar het niet heeft gehaald.
Andere ttrainingsmaatje helaas niet door de markeerproef gekomen.
@Magda, hoe id het gegaan?
Hoorde van onze trainingsmaatje, dat hij voor A is opgegaan, maar het niet heeft gehaald.
Andere ttrainingsmaatje helaas niet door de markeerproef gekomen.

Dank je wel Anca
-
Lotte
- Kleine hondenneus

Ook Lotte heeft een C diploma gehaald. Ik kon mijn inschrijving op de dag zelf helaas niet meer omzetten naar de B-proeven. Dus ik heb alleen de C onderdelen gedaan. Dit had wel als voordeel dat ik om 11.15 al klaar was. Gelukkig was het toen nog niet zo warm.
Al met al was het een erg gezellige dag. Ik heb nog kennis gemaakt met een volle broer van lotte (uit een later nest) en zijn eigenaar.
Aan het eind van de middag had ik me net lekker in de schaduw geinstaleerd om naar de A- proeven te gaan kijken toen mijn dochter belde: We hadden thuis lekkage. Van de A heb ik dus helaas verder niets meer gezien.
Al met al was het een erg gezellige dag. Ik heb nog kennis gemaakt met een volle broer van lotte (uit een later nest) en zijn eigenaar.
Aan het eind van de middag had ik me net lekker in de schaduw geinstaleerd om naar de A- proeven te gaan kijken toen mijn dochter belde: We hadden thuis lekkage. Van de A heb ik dus helaas verder niets meer gezien.
-
saskia burghout
- Grote hondenneus

- Contacteer:
-
donna
- Middelgrote hondenneus

Ook Donna heeft haar C diploma gehaald. Ik ben reuze trots op mijn meisje. Gisteren kregen we tijdens de training een prijs uitgereikt (een dummie met Donna C-diploma 23/8 2009 Almere en een zakje lekkers) en we werden op de foto gezet.
B is helaas niet gelukt. Ze kon bij het verloren zoek de dummie niet vinden, terwijl ze daar heel goed in is. Wanneer er tijdens de training nog een dummie gehaald moet worden mag Donna dat doen omdat zij ze altijd terug brengt.
Al met al een geslaagde dag.
Lotte, (ik ben vergeten je naam te vragen), je hebt niets gemist bij het dirigeren. Ik geloof dat er 8 honden door mochten, maar het was binnen de kortste keren afgelopen omdat geen enkele hond de duif kon binnen halen. Dat was erg jammer, want ik had me erg verheugd om deze honden aan het werk te zien. Hoe is het met de lekkage afgelopen?
B is helaas niet gelukt. Ze kon bij het verloren zoek de dummie niet vinden, terwijl ze daar heel goed in is. Wanneer er tijdens de training nog een dummie gehaald moet worden mag Donna dat doen omdat zij ze altijd terug brengt.
Al met al een geslaagde dag.
Lotte, (ik ben vergeten je naam te vragen), je hebt niets gemist bij het dirigeren. Ik geloof dat er 8 honden door mochten, maar het was binnen de kortste keren afgelopen omdat geen enkele hond de duif kon binnen halen. Dat was erg jammer, want ik had me erg verheugd om deze honden aan het werk te zien. Hoe is het met de lekkage afgelopen?