Kamperen met senioren
Kamperen met senioren
Nu ons meiden wat ouder worden en vooral Kira last heeft van d'r artrose op d'r heupjes wil ik het in en uit de camper gaan/springen zoveel mogelijk vergemakkelijken. Nu heb ik wel eens zo'n loopplank gezien. Heeft iemand ervaring met een aanloopplank voor in de camper/caravan?
Ervaringen zijn van harte welkom!!!
Groeten, Hendriek
Ervaringen zijn van harte welkom!!!
Groeten, Hendriek
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Yep, wij hebben zo'n loopplank voor in en uit de auto. Ik heb nl een Landrover Defender, dus die is behoorlijk hoog om in en uit te springen. Bovendien heeft Bailiff last van spondylose in zijn rug, dus springen is helemaal uit den boze. Maar met de loopplank gaat dat prima.
Ik heb de dogstep en vind het echt een ideaal ding.
Ik heb de dogstep en vind het echt een ideaal ding.
-
- Speurneus
- Contacteer:
Zag deze topic weer voorbij flitsen...
De loopplank is gemaakt en Kira gaat er heerlijk over naar binnen en buiten. En niet alleen Kira, vrouwtje en baasje maken er ook gebruik van
Perfect!!!!!
Mocht er belangstelling zijn, dan wil ik wel een foto maken, over hoe de plank is opgebouwd. Qua stevigheid etc.
Gr. Hendriek
De loopplank is gemaakt en Kira gaat er heerlijk over naar binnen en buiten. En niet alleen Kira, vrouwtje en baasje maken er ook gebruik van

Perfect!!!!!

Mocht er belangstelling zijn, dan wil ik wel een foto maken, over hoe de plank is opgebouwd. Qua stevigheid etc.
Gr. Hendriek
-
- Speurneus
Ik zou graag een foto zien, misschien een idee als het in en uit de caravan springen van Missy later bezwaarlijk wordt........Hendriek schreef:Zag deze topic weer voorbij flitsen...
De loopplank is gemaakt en Kira gaat er heerlijk over naar binnen en buiten. En niet alleen Kira, vrouwtje en baasje maken er ook gebruik van![]()
Perfect!!!!!![]()
Gr. Hendriek

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Saskia, we gaan van het weekend [oftewel zo] weg met de camper én ik heb m'n fototoestel bij me. Komt goed!Saskia.Bernadette schreef:Ik zou graag een foto zien, misschien een idee als het in en uit de caravan springen van Missy later bezwaarlijk wordt........Hendriek schreef:Zag deze topic weer voorbij flitsen...
De loopplank is gemaakt en Kira gaat er heerlijk over naar binnen en buiten. En niet alleen Kira, vrouwtje en baasje maken er ook gebruik van![]()
Perfect!!!!!![]()
Gr. Hendriek

-
- Speurneus
Fijn, ben heel benieuwd!Hendriek schreef:Saskia, we gaan van het weekend [oftewel zo] weg met de camper én ik heb m'n fototoestel bij me. Komt goed!Saskia.Bernadette schreef:Ik zou graag een foto zien, misschien een idee als het in en uit de caravan springen van Missy later bezwaarlijk wordt........Hendriek schreef:Zag deze topic weer voorbij flitsen...
Perfect!!!!!![]()
Gr. Hendriek

-
- Speurneus
Mooi gedaan! Wij hebben aan de caravan helaas geen trapje, dus zo kan het bij ons niet. Wij moeten de loopplank ergens binnen bevestigen, maar dat is lastig. Iets aan de grond bevestigen maar dat wij er over gaan struikelen misschien (klein opstapje dan). En onze deur is al vrij laag. Mijn wederhelft stoot al regelmatig zijn bolletje.
Misschien is een bevestiging aan de onderzijde van de caravan een optie.........
Wij denken er nog even over na.
Bedankt voor de foto, het is heel duidelijk!

Misschien is een bevestiging aan de onderzijde van de caravan een optie.........

Bedankt voor de foto, het is heel duidelijk!
Wij hebben pas een nieuwe loopplank voor onze Zippo gekocht, deze kan 180 kg hebben.
Misschien ook iets voor jullie?
Kijk hier maar:
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=62437" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk hier maar:
http://www.labradorforum.nl/viewtopic.php?t=62437" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Speurneus
Ja die had ik al gezien van je! Is ook een idee hoor.
Voorlopig kan Missy nog met behulp van het opstapje in de caravan springen, maar ze wordt (hoop ik dan toch) steeds ouder en ze heeft toch 1 slechte hak, dus ik denk vast na voor later.
Iets wat bevestigd kan worden en niet wegglijden kan is veiliger -ook voor onszelf waarschijnlijk. We denken er nog over na in elk geval. Bedankt voor het meedenken!

Voorlopig kan Missy nog met behulp van het opstapje in de caravan springen, maar ze wordt (hoop ik dan toch) steeds ouder en ze heeft toch 1 slechte hak, dus ik denk vast na voor later.

Iets wat bevestigd kan worden en niet wegglijden kan is veiliger -ook voor onszelf waarschijnlijk. We denken er nog over na in elk geval. Bedankt voor het meedenken!

Mooie plank. Bevalt deze beter dan die andere?Zipya schreef:Wij hebben pas een nieuwe loopplank voor onze Zippo gekocht, deze kan 180 kg hebben.
Kijk hier maar:
Ja, absoluut. Deze nieuwe is lichter en past in onze auto nog beter achter de achterbank (vastgezet met een spin), waardoor de hondjes meer ruimte hebben in de kofferbak.Hendriek schreef:Mooie plank. Bevalt deze beter dan die andere?Zipya schreef:Wij hebben pas een nieuwe loopplank voor onze Zippo gekocht, deze kan 180 kg hebben.
Kijk hier maar: