Onderlinge Workingtest van Cerbel

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
brigitte064
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door brigitte064 »

Sjoen gesjrieve :D

Herm en moi zijn trots op onze 2 kleine meisjes, vooral die lange rooie, ze heeft haar geduld meer dan bewaard, ze is rustig, en vooral verstandig gebleven, en...ze heeft ingegrepen daar waar nodig :klasse:

En jullie weten niet half hoe moeilijk dat is, van de 100 voorjagers met jonge veelbelovende honden, trainen er zeker 95 de hond helemaal kapot, gewoon omdat ze zelf zo gegrepen zijn door het virus, dat ze niet meer zien dat hun hondje nog jong is, met de daarbij behorende onzekerheid, en gebrek aan succes-ervaring.

De "echte" mannen en vrouwen nemen hun tijd, en brengen hun hond pas "serieus" uit tussen de 2 en 3 jaar, dan pas is de hond ook steady, en ervaren genoeg om eens een tegenslag te kunnen hebben zonder daar gelijk het vertrouwen in de baas mee te verliezen.

Dus juist daarom Dorineke....chapeau, goed gedaan :applaus:
Afbeelding
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door saskia burghout »

Lupos schreef:
saskia burghout schreef:knap hoor en altijd weer leuk zo dag :verliefd1:
Ik vond het ook leuk om jou en Storm eens in het echt te zien! Misschien zie ik je ook nog wel in de cursus, ik ga zaterdag weer beginnen en dan in een groep :)
ik zit in de zaterdag groep van 10:45 tm 12:45 daar zit ik al een jaar in het is een leuk groepje weinig wisseling van de groep we krijgen alleen nu 3 nieuwe en 4 zijn erover van de vorige curssusen. ik heb er echt weer zin in.
Duncan
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Duncan »

Zo te lezen was het een leuke en leerzame dag.
Vertrouwen en een goede band dat is de basis van een goed team.
Knap dat je de beslissing hebt genomen om te stoppen met die proef waar Juuntje onzeker van werd. Het is vaak beter om te stoppen dan door te blijven modderen, maar vaak realiseer je dat pas achteraf.
Ik heb weer wat geleerd vandaag!!
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

saskia burghout schreef:
Lupos schreef:
saskia burghout schreef:knap hoor en altijd weer leuk zo dag :verliefd1:
Ik vond het ook leuk om jou en Storm eens in het echt te zien! Misschien zie ik je ook nog wel in de cursus, ik ga zaterdag weer beginnen en dan in een groep :)
ik zit in de zaterdag groep van 10:45 tm 12:45 daar zit ik al een jaar in het is een leuk groepje weinig wisseling van de groep we krijgen alleen nu 3 nieuwe en 4 zijn erover van de vorige curssusen. ik heb er echt weer zin in.
ja dat was de groep waar ik eigenlijk in zou komen, maar die zit al vol. Vandaar dat ik nu één groep later kom te zitten, maar dat vind ik niet erg. Ik heb bepaalde doelen die ik in beide groepen kan behalen ;) :D
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Plaats reactie