Ik vind hem supermooi en ben er blij mee. Helaas voor hem mag hij niet binnen komen, maar moet hij waken bij de voordeur.
Een 3e labrador gekregen voor verjaardag
Een 3e labrador gekregen voor verjaardag
Ik was afgelopen week jarig en heb van Diana onze 3e labrador gekregen. Hij is al volwassen en erg rustig.
Ik vind hem supermooi en ben er blij mee. Helaas voor hem mag hij niet binnen komen, maar moet hij waken bij de voordeur.

-
- Erelid
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:

Gefeliciteerd nog met je verjaardag

Ik dacht ook al, duur cadeautje! 
Hoewel... ik heb dit jaar een auto gekregen voor mijn verjaardag en mijn man krijgt een baby voor zijn verjaardag

Maar deze Labrador is wel heel erg voorbeeldig, je hoeft hem nie uit te laten, hij maakt geen zootje tijdens het eten. Hij houdt zich eigenlijk aan alle regels die een Labrador moet kennen.
Maar eerlijk gezegd heb ik liever 1 waar iets meer leven in zit

Hoewel... ik heb dit jaar een auto gekregen voor mijn verjaardag en mijn man krijgt een baby voor zijn verjaardag

Maar deze Labrador is wel heel erg voorbeeldig, je hoeft hem nie uit te laten, hij maakt geen zootje tijdens het eten. Hij houdt zich eigenlijk aan alle regels die een Labrador moet kennen.

Maar eerlijk gezegd heb ik liever 1 waar iets meer leven in zit

-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Re: Een 3e labrador gekregen voor verjaardag
Is dit een Yovach beeld?Marco & Diana schreef:Ik was afgelopen week jarig en heb van Diana onze 3e labrador gekregen. Hij is al volwassen en erg rustig.
Zo ja, denk erom dat er snel stukken afgaan als je er tegen aan komt weet ik uit ervaring. En daar zijn ze echt te duur voor.
Hier staan er 4 stuks te waken voor onze woning

-
- Speurneus