even nieuwschierig dorine:waarom geef jij vlierbesgranulaat?voor de pigment?Lupos schreef:Hier vandaag een orgaanpakketje van rund, lam en kip. Aangevuld met wat vlierbesgranulaat en groene leem
Wat eet je hond vandaag?
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Gister hadden ze voor het eerst eend met alles er op en d'r aan (m.u.v. de veren).....
Vandaag nog een restant van de eend aangevuld met paarden spiervlees.
Vandaag nog een restant van de eend aangevuld met paarden spiervlees.

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
- Contacteer:
Ik wil eens kijken wat het effect is inderdaad. Juna heeft momenteel nog een gitzwarte neus, met één klein roze plekje aan de bovenkant. Om me heen heb ik veel positieve ervaringen gehoord voor wat betreft weerstand/pigment en vlierbes granulaat... ik wilde het daarom eens pogen. Ik geef het nu de komende 6 weken en als het resultaat er naar is, dan houd ik het volroef schreef:even nieuwschierig dorine:waarom geef jij vlierbesgranulaat?voor de pigment?Lupos schreef:Hier vandaag een orgaanpakketje van rund, lam en kip. Aangevuld met wat vlierbesgranulaat en groene leem

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
- Speurneus
ik zal je er over een paar weken nog eens naar vragen,roef zijn neus is ook nog zwart alleen in de winter wordt hij iets lichter,zijn vader had een wisselneus zijn moeder niet dus ik ben benieuwd of zijn neus echt leverkleurig wordt.Lupos schreef:Ik wil eens kijken wat het effect is inderdaad. Juna heeft momenteel nog een gitzwarte neus, met één klein roze plekje aan de bovenkant. Om me heen heb ik veel positieve ervaringen gehoord voor wat betreft weerstand/pigment en vlierbes granulaat... ik wilde het daarom eens pogen. Ik geef het nu de komende 6 weken en als het resultaat er naar is, dan houd ik het volroef schreef:even nieuwschierig dorine:waarom geef jij vlierbesgranulaat?voor de pigment?Lupos schreef:Hier vandaag een orgaanpakketje van rund, lam en kip. Aangevuld met wat vlierbesgranulaat en groene leem
waar heb jij de vlierbesgranulaat vandaan als ik vragen mag? ik kon aan extract komen maar dat was € 27,50 voor 100 ml

-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Een lekkere lap pens 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer: