Nou heb ik een banner gemaakt, en sla ik hem op op psp importeren enz.
maar dan zet psp er een witte achtergrond onder. en ik weet niet hoe
dat anders moet
Je kan hem ook opslaan als png, dan heb je een transparante achtergrond en dan neemt hij de kleur van de achtergrond van het forum aan. Dat is ook heel mooi
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Lien schreef:Je kan hem ook opslaan als png, dan heb je een transparante achtergrond en dan neemt hij de kleur van de achtergrond van het forum aan. Dat is ook heel mooi
Zo doe ik het ook Niet kiezen voor exporteren en dan png-optimalisatie, maar gewoon gelijk naar opslaan als en daar voor png-bestand kiezen. Heb dan wel erg dat je eerst de lagen zichtbaar samenvoegd als je het zo doet
Lien schreef:Je kan hem ook opslaan als png, dan heb je een transparante achtergrond en dan neemt hij de kleur van de achtergrond van het forum aan. Dat is ook heel mooi
Zo doe ik het ook Niet kiezen voor exporteren en dan png-optimalisatie, maar gewoon gelijk naar opslaan als en daar voor png-bestand kiezen. Heb dan wel erg dat je eerst de lagen zichtbaar samenvoegd als je het zo doet
Nooit te oud om te leren.
Dat ga ik ook maar eens proberen.
Nooit te oud om te leren.
Dat ga ik ook maar eens proberen.
Ja, dat klopt Anca, over die lagen samenvoegen. Ik sla mijn werk dus altijd dubbel op, 1x in lagen en 1x als png, als je dan later nog een foutje ziet dan kan je het altijd nog aanpassen.
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections