Ik heb dit weekend op de show in Maastricht een K9 tuig gekocht voor Floor, daar hadden ze een aktie met 20% korting, de moeite waard dus. Floor is een klein teefje van 26 kg en ik heb maat 1 gekocht.sharon66057 schreef:Allemaal bedankt voor de reacties!
wij gaan voor de K-9 tuig, kan iemand mij vertellen of ze ook bij de dsz te koop zijn of alleen via internet ik vind het via internet namelijk erg moeilijk omdat we hem dan niet kunnen passen.
Leuk en stevig hondentuigje.
-
Dees en Floor
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

Ik ga vanavond bij Noah zijn maat opmeten en dan ga ik zo'n K9 tuigje bestellen ( vind ze wel erg stoer)Marianna schreef:Is het je gelukt om aan dat tuigje te komen? Anders verkopen ze in Almere (zag dat je uit Lelystad komt) wel Hurttatuigjes bij het Dierenpunt in Almere Haven. Daar kun je wel passen eventueel. Bij ons was de eerste keus ook niet goed, dus internet was geen optie.
Groetjes, Marianna
Maar bedankt voor je reactie
Groetjes Sharon
-
sharon66057
- Speurneus

Oke dat is goed om te weten Noah is een grote pup zal nu wel boven de 20 kilo wegen, ik ga het alsnog opmeten maar dan weet ik een beetje de richtlijnDees en Floor schreef:Ik heb dit weekend op de show in Maastricht een K9 tuig gekocht voor Floor, daar hadden ze een aktie met 20% korting, de moeite waard dus. Floor is een klein teefje van 26 kg en ik heb maat 1 gekocht.sharon66057 schreef:Allemaal bedankt voor de reacties!
wij gaan voor de K-9 tuig, kan iemand mij vertellen of ze ook bij de dsz te koop zijn of alleen via internet ik vind het via internet namelijk erg moeilijk omdat we hem dan niet kunnen passen.
-
sharon66057
- Speurneus

Zo heb net een mooie K9 tuig voor Noah besteld, ik heb die met de legerprint genomen met een leuke tekst label erop.
Hoop dat ik de goede maat heb besteld, heb het wel opgemeten en volgens de site heb ik dan maat 2 nodig, ben benieuwt!
Hoop dat ik de goede maat heb besteld, heb het wel opgemeten en volgens de site heb ik dan maat 2 nodig, ben benieuwt!

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...
R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...
-
Dees en Floor
- Speurneus

-
sharon66057
- Speurneus

-
Zootje
-
Marianna
Nee dat zijn ze zeker niet, daarom zijn ze ook zo stevig! Als ze hard groeien is het denk nog geen optie, maar met twee maanden zal ze de grootste groei gehad hebben (tenminste zo was dat bij onze Flopke) en kan ze al aardig een maatje aan. Misschien moet je dan een jaar later als ze breder wordt wel eenn nieuwe, maar niet gelijk na 1-2 maanden al.
-
Zootje
Oh en ik had het over de K9 tuigjes (sorry had ik niet vermeld
)
Zijn deze goed verstelbaar? We willen nl. graag een tuigje voor haar maar niet als ze over 2-3 maanden weer een andere moet..
Onder andere voor in de auto, maar ook voor wandelen (nu met het slechtere weer, vorst, gladheid en voor eventuele wintersport (mits we t kunnen betalen :p) en uiteraard de zomervakantie..
Zijn deze goed verstelbaar? We willen nl. graag een tuigje voor haar maar niet als ze over 2-3 maanden weer een andere moet..
Onder andere voor in de auto, maar ook voor wandelen (nu met het slechtere weer, vorst, gladheid en voor eventuele wintersport (mits we t kunnen betalen :p) en uiteraard de zomervakantie..
-
Zootje
-
sharon66057
- Speurneus

Wij hebben het K9 tuigje gekocht voor Noah, het bevalt erg goed en hij is erg stevig.
Ze zijn erg goed verstelbaar, ik heb voor Noah maat 2 maar Noah is nu 6 maanden en 29 kilo.
Gewoon de buik en borstband opmeten en ook aanhouden op de site staat welke je dan nodig hebt (en die maat klopte bij ons dan ook)
Suc6
Ze zijn erg goed verstelbaar, ik heb voor Noah maat 2 maar Noah is nu 6 maanden en 29 kilo.
Gewoon de buik en borstband opmeten en ook aanhouden op de site staat welke je dan nodig hebt (en die maat klopte bij ons dan ook)
Suc6
-
Zootje
-
sharon66057
- Speurneus

Wij hebben hem besteld bij beestenspul via internet en hebben de K9 Julius Survival tuig met tekstlabel.... Noah heeft de legerprint met de tekst security en we krijgen er hele leuke reacties op.... Veel mensen vragen of hij echt aan het werk is
Ik ben er erg tevreden over, en hij is echt stevig.
Suc6 met je keus
Ik ben er erg tevreden over, en hij is echt stevig.
Suc6 met je keus
-
Zootje
Oke uiteindelijk besteld (belgische site dus hoop dat het goed gaat.. )
Een K9 Survival Power Tuigje (heeft zon insteekding voor zaklamp) in het oranje..
Met tekst Security
Wordt onze Ziva nog stoerder dan ze al was..
En ach ik studeer integrale veiligheid dus ik vind dat ik bevoegd ben tot zo'n logo

Een K9 Survival Power Tuigje (heeft zon insteekding voor zaklamp) in het oranje..
Met tekst Security
En ach ik studeer integrale veiligheid dus ik vind dat ik bevoegd ben tot zo'n logo