de grappigste gewoonte van jullie hond?
-
toscak
- Speurneus

-
Feromoontje
-
Pandora
- Speurneus

Pandora heeft een nieuwe: Een van onze kennissen heeft in haar handtas altijd een doosje met hondenkoekjes waar ze Pandora en Ramses er eentje van geeft. Die mevrouw is een zeeeeer welkome gast
Nadat ze uitgedeeld heeft gaat het doosje weer in de handtas... maar niet voor lang
... Pandora pakt het doosje uit de handtas en gaat met het doosje in haar bek voor die mevrouw zitten (1 keer raden wat daarvan de bedoeling is
)
Toen bedacht die mevrouw dat ze het ritsje van de handtas dan gewoon dicht doet als het doosje erin zit
... Pandora is echter ook niet voor één gat te vangen
... die gaat nu met de handtas in haar bek voor die mevrouw zitten 
Nadat ze uitgedeeld heeft gaat het doosje weer in de handtas... maar niet voor lang
Toen bedacht die mevrouw dat ze het ritsje van de handtas dan gewoon dicht doet als het doosje erin zit
Groetjes van Brigitte & Zoo

Bedankt Marjolein, hij is top!

-
Buddy007
- Grote hondenneus

-
Lunatic
- Speurneus

Pandora schreef:Pandora heeft een nieuwe: Een van onze kennissen heeft in haar handtas altijd een doosje met hondenkoekjes waar ze Pandora en Ramses er eentje van geeft. Die mevrouw is een zeeeeer welkome gast![]()
Nadat ze uitgedeeld heeft gaat het doosje weer in de handtas... maar niet voor lang... Pandora pakt het doosje uit de handtas en gaat met het doosje in haar bek voor die mevrouw zitten (1 keer raden wat daarvan de bedoeling is
)
Toen bedacht die mevrouw dat ze het ritsje van de handtas dan gewoon dicht doet als het doosje erin zit... Pandora is echter ook niet voor één gat te vangen
... die gaat nu met de handtas in haar bek voor die mevrouw zitten
Max heeft ook wat nieuws, als we bij mijn vriendin zijn moet het brood altijd opgeborgen worden, zij heeft een keuken zonder onderkastjes en onder het aanrechtblad zit een plank waar het brood op ligt....Max is gek op brood en als hij de kans krijgt pikt hij het
Tegenwoordig komt hij (als het opbergen vergeten is) ermee de huiskamer inlopen, met een blik van, fijn hoor dat je dat voor mij neergelegd heb, daar ga ik eens lekker van smikkelen
Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi
-
Gerritte
- Erelid

Sting komt je altijd begroeten met een knuffel in zijn bek. smorgens of als wij weg zijn geweest krijg je hele gesprekken te horen
Simba loopt tussen je benen door en geeft je kopjes
, duikt daarna met een plof in dr mand en dan wil ze graag gekroelt worden 
Simba loopt tussen je benen door en geeft je kopjes
groetjes gerritte

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

bedankt monika!
:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
-
Pandora
- Speurneus

Ramses is een echte koffieleut, hij is verzot op koffie met melk.
Hij zit dan zogenaamd onschuldig bij je in de buurt te zitten
maar loert intussen op een kans om met zijn neus in het kopje te verdwijnen
Ik verbaas me altijd weer over de sullige blik waarmee hij zogenaamd ongeinteresseerd zit te niksen om bij de eerste de beste kans ineens vol in je kopje te duiken
Hij is echt lang niet zo dommig als hij er soms uit ziet
Hij zit dan zogenaamd onschuldig bij je in de buurt te zitten
Ik verbaas me altijd weer over de sullige blik waarmee hij zogenaamd ongeinteresseerd zit te niksen om bij de eerste de beste kans ineens vol in je kopje te duiken
Hij is echt lang niet zo dommig als hij er soms uit ziet
Groetjes van Brigitte & Zoo

-
roef
- Speurneus

`s morgens in het park springt hij op 4 poten tegelijk de lucht in om zo over de rietkraag heen te kunnen kijken of zijn vriendinnen er al aan komen
en als ik zeg: roef je gaat in bad dat gaat hij op zijn kont zitten en knijpt zijn ogen stijf dicht,echt met een bek van:gatver wat een oneerbaar voorstel zeg
oja als hij met je wil spelen dan pakt hij zijn fleece deken en gaat op zijn rug voor je liggen met het dekentje op zijn buik en alle 4 de poten gaan de lucht in staart draait overuren en hij begint te kreunen en te proesten

en als ik zeg: roef je gaat in bad dat gaat hij op zijn kont zitten en knijpt zijn ogen stijf dicht,echt met een bek van:gatver wat een oneerbaar voorstel zeg
oja als hij met je wil spelen dan pakt hij zijn fleece deken en gaat op zijn rug voor je liggen met het dekentje op zijn buik en alle 4 de poten gaan de lucht in staart draait overuren en hij begint te kreunen en te proesten
-
esmoezie
- Speurneus

hihiroef schreef:`s morgens in het park springt hij op 4 poten tegelijk de lucht in om zo over de rietkraag heen te kunnen kijken of zijn vriendinnen er al aan komen![]()
en als ik zeg: roef je gaat in bad dat gaat hij op zijn kont zitten en knijpt zijn ogen stijf dicht,echt met een bek van:gatver wat een oneerbaar voorstel zeg![]()
oja als hij met je wil spelen dan pakt hij zijn fleece deken en gaat op zijn rug voor je liggen met het dekentje op zijn buik en alle 4 de poten gaan de lucht in staart draait overuren en hij begint te kreunen en te proesten![]()
-
mindy6
luna onze jongste lab laat ik altijd de riem van reza onze oudste lab vastpakken
dan zeg ik tegen haar, pak de riem en breng reza naar de plaats
Dan pak ze de riem in haar bek en trekt reza zo een eind mee om uiteindelijk op de plaats stil te gaan staan.
ECHT GEWELDIG vind ik dat, en dan heel trots kijken...
dan zeg ik tegen haar, pak de riem en breng reza naar de plaats
Dan pak ze de riem in haar bek en trekt reza zo een eind mee om uiteindelijk op de plaats stil te gaan staan.
ECHT GEWELDIG vind ik dat, en dan heel trots kijken...
-
marjolein
Hier maken we een heleboel leuke dingen mee met onze pup luna!
Eens per dag heeft ze haar gekke 5 min haar kontje gaat omlaag en ze speurd met een laag kontje door het huis.
Na een koekje of eten rent ze enthousiast naar je toe om je uitgebreid te bedanken!
Als mijn vriend luna mee neemt naar zijn werk probeerd ze nog even de slaapkamer deur open te doen om mij te begroeten.. haar voorpoten op de rand van het bed, haar neusje dicht bij mij zodra ze in de buurt komt begin ze meteen over mn gezicht of arm te likken..
's avonds na de laatste uitlaat ronde als mijn vriendje soms al op bed ligt rent ze naar de slaapkamer en ook dan komt ze met haar voorpoten op het bed, zo ver mogelijk.. je aankijkend.. *please... mag ik bij jullie slapen!?!* dit doet ze overigens ook op de bank.
Na het uitlaten weet luna dat ze een koekje krijgt.. ze loopt al naar keuken en gaat daar netjes zitten.. als ik met een koekje kom krijg ik meteen een linker poot en een rechterpoot! ze kijkt dan met een strak hoofd of ze nu alsjeblief dat koekje mag.
In de ochtend als je haar uit de bench haalt stuiterd ze er zowat uit, zo blij is ze! heel dr lijf beweegd mee en ze probeerd zo snel mogelijk een touwtje, sjaal of koortje in haar bek te krijgen.. halsband om doen?? vergeet het maar.. of je moet heel snel zijn! anders heeft mevrouw hem in haar bek.
Trouwens als ze dan af en toe op de bank of op bed mag liggen blijft ze heel braaf en stil op 1 plek liggen.. alsof ze weet, als ik mij niet gedraag moet ik er van af! Wat een slimme dogs hebben wij
Eens per dag heeft ze haar gekke 5 min haar kontje gaat omlaag en ze speurd met een laag kontje door het huis.
Na een koekje of eten rent ze enthousiast naar je toe om je uitgebreid te bedanken!
Als mijn vriend luna mee neemt naar zijn werk probeerd ze nog even de slaapkamer deur open te doen om mij te begroeten.. haar voorpoten op de rand van het bed, haar neusje dicht bij mij zodra ze in de buurt komt begin ze meteen over mn gezicht of arm te likken..
's avonds na de laatste uitlaat ronde als mijn vriendje soms al op bed ligt rent ze naar de slaapkamer en ook dan komt ze met haar voorpoten op het bed, zo ver mogelijk.. je aankijkend.. *please... mag ik bij jullie slapen!?!* dit doet ze overigens ook op de bank.
Na het uitlaten weet luna dat ze een koekje krijgt.. ze loopt al naar keuken en gaat daar netjes zitten.. als ik met een koekje kom krijg ik meteen een linker poot en een rechterpoot! ze kijkt dan met een strak hoofd of ze nu alsjeblief dat koekje mag.
In de ochtend als je haar uit de bench haalt stuiterd ze er zowat uit, zo blij is ze! heel dr lijf beweegd mee en ze probeerd zo snel mogelijk een touwtje, sjaal of koortje in haar bek te krijgen.. halsband om doen?? vergeet het maar.. of je moet heel snel zijn! anders heeft mevrouw hem in haar bek.
Trouwens als ze dan af en toe op de bank of op bed mag liggen blijft ze heel braaf en stil op 1 plek liggen.. alsof ze weet, als ik mij niet gedraag moet ik er van af! Wat een slimme dogs hebben wij
-
Miep
- Speurneus

Ik weet niet of ik het nou grappig vind of dom of weet ik veel wat maar Janus die poept echt niet normaal maar staat op zijn voorpoten met zijn kont op een struik met of zonder prikkels maakt niet uit en poept dan. Soms rollen de drollen tussen zijn voorpoten door als hij nog poept 
Groetjes van Erna
-
esmoezie
- Speurneus

Miep schreef:Ik weet niet of ik het nou grappig vind of dom of weet ik veel wat maar Janus die poept echt niet normaal maar staat op zijn voorpoten met zijn kont op een struik met of zonder prikkels maakt niet uit en poept dan. Soms rollen de drollen tussen zijn voorpoten door als hij nog poept
wie heeft hem verteld dat dat makkelijk is?
-
Miep
- Speurneus

Ikke niet maar tis wel maf om te zien hooresmoezie schreef:Miep schreef:Ik weet niet of ik het nou grappig vind of dom of weet ik veel wat maar Janus die poept echt niet normaal maar staat op zijn voorpoten met zijn kont op een struik met of zonder prikkels maakt niet uit en poept dan. Soms rollen de drollen tussen zijn voorpoten door als hij nog poept![]()
![]()
![]()
wie heeft hem verteld dat dat makkelijk is?
Groetjes van Erna
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
Het is een apart stelletje bij elkaar