mijn meiden

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

stefmail schreef:Wat een heerlijke dames :verliefd1:

Bo kan Danouk wel leren hoe je ook nog in zo'n heerlijke sloot gaat.....Zo'n beetje op dezelfde manier als met de heg 8)
Ja, zeg!! De heg moet hier nog steeds afgezet worden :evil: Pasgeleden had Danouk toch een kiertje daar kunnen vinden en was de buurman gezelschap gaan houden :D Die Bo weet leuke dingen te verzinnen.. Het wordt tijd dat die dames van mij die heer van jou eens wat dingen gaan leren :twisted: ;-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

Terra5 schreef:

Bo kan Danouk wel leren hoe je ook nog in zo'n heerlijke sloot gaat.....Zo'n beetje op dezelfde manier als met de heg 8)
Ja, zeg!! De heg moet hier nog steeds afgezet worden :evil: Pasgeleden had Danouk toch een kiertje daar kunnen vinden en was de buurman gezelschap gaan houden :D Die Bo weet leuke dingen te verzinnen.. Het wordt tijd dat die dames van mij die heer van jou eens wat dingen gaan leren :twisted: ;-)
Hihi... :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: Sorry meis, maar ik lig hier echt te gieren....Bo doet nooooooooit wat :pfffff:

Enne wat moeten de dames Bo dan gaan leren.......Ik ben benieuwd eigenlijk, dit vrouwtje wordt nieuwsgierig...

meis, ik bel je echt binnenkort overigens maar druk, druk, druk
Cathys

Ongelezen bericht door Cathys »

Wat een geweldige meiden heb je!!!
:verliefd1:
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Wat een lekker duo en wat een plezier :D :D
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Terra5
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Terra5 »

stefmail schreef:
Terra5 schreef:

Hihi... :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: Sorry meis, maar ik lig hier echt te gieren....Bo doet nooooooooit wat :pfffff:

Enne wat moeten de dames Bo dan gaan leren.......Ik ben benieuwd eigenlijk, dit vrouwtje wordt nieuwsgierig...

:ffdenken: Als de dames even niets kunnen verzinnen, dan zorg ik wel dat ze wel iets weten :twisted: :D
Maar Danouk heeft nog genoeg trucjes; de badkamer inglippen en de was naar d'r mand brengen.. Pasgeleden liep Danouk ineens erg snel langs mij heen richting mand, had ze schone sokken van het wasrek gepakt en ze dacht dat als ze nu heel snel zou lopen, dat ik het dan niet zou merken :D Danouk kan Bo wel leren hoe je flink kunt snoeien in de tuin, hoe je heeel hard moet grommen naar je eigen spiegelbeeld, hoe je als het vrouwtje d'r schoenen aantrekt, je hard aan de veters kan trekken.. Danouk heeft nog een aardige voorraad die ze Bo kan leren :twisted:

Terra kan hem wel leren om, zelfs als je wat ouder bent, net kunt doen alsof je een tros bananen van je kleine zus hebt geleend..
Ohh en de mooiste; Terra zal hem wel leren hoe je sokken uit kunt trekken en dan bij voorkeur bij je visite, stellen ze altijd op prijs :lol:
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

Terra5 schreef:
stefmail schreef:
Terra5 schreef: Ja, zeg!! De heg moet hier nog steeds afgezet worden :evil: Pasgeleden had Danouk toch een kiertje daar kunnen vinden en was de buurman gezelschap gaan houden :D Die Bo weet leuke dingen te verzinnen.. Het wordt tijd dat die dames van mij die heer van jou eens wat dingen gaan leren :twisted: ;-)

:ffdenken: Als de dames even niets kunnen verzinnen, dan zorg ik wel dat ze wel iets weten :twisted: :D
Maar Danouk heeft nog genoeg trucjes; de badkamer inglippen en de was naar d'r mand brengen.. Pasgeleden liep Danouk ineens erg snel langs mij heen richting mand, had ze schone sokken van het wasrek gepakt en ze dacht dat als ze nu heel snel zou lopen, dat ik het dan niet zou merken :D Danouk kan Bo wel leren hoe je flink kunt snoeien in de tuin, hoe je heeel hard moet grommen naar je eigen spiegelbeeld, hoe je als het vrouwtje d'r schoenen aantrekt, je hard aan de veters kan trekken.. Danouk heeft nog een aardige voorraad die ze Bo kan leren :twisted:

Terra kan hem wel leren om, zelfs als je wat ouder bent, net kunt doen alsof je een tros bananen van je kleine zus hebt geleend..
Ohh en de mooiste; Terra zal hem wel leren hoe je sokken uit kunt trekken en dan bij voorkeur bij je visite, stellen ze altijd op prijs :lol:
hmmmm doe maar niet, met 1 wandelend rood tijgertje (Thor) genaamd heb ik 's ochtens al moeite genoeg om mij in mijn kleren te hijsen....zonder geen kattennageltjes in mij te hebben staan.
Bo heeft al bananen in zijn oren soms...Ja echt, Bo kan ook bananen in zijn oren hebben (had je niet gedacht hé van die lieve lobbes van mij).
mmmm maar jouw dames doen niet voor mijn heertje onder hoor
Laika2007
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Laika2007 »

Wat een leuk foto verslag van je twee knappe meiden!!
taggart

Ongelezen bericht door taggart »

ahhh wat een heerlijk stel zeg, dat is genieten!! :verliefd1:
Plaats reactie