Labjes en waterapport is meestal een goede combi dus ik denk dat ze het donderdag ook leuk zal vinden

Veel plezier!

Oké, dat wist ik niet! Bedankt voor je reactie!!ester schreef:Hoi Dinie,
Het voordeel van eerst een C diploma halen is, dat je dan een evt. workingtest in de C kunt doen. Als je meteen B haalt moet je ook in de B starten en daar is je hond nog niet aan toe.
Succes
Gelukkig dat jij dit ook herkent. Ik zat me natuurlijk al ontzettend zorgen te maken.Dinie schreef:@Lidy
Dat heeft Yara dus ook gehad, dat matte. Ook hier ging het thuis in de tuin goed, maar als ik (samen met Wim) in de bossen/veld was ging het minder.
Wim (trainer) zei tegen me we gaan een paar stapjes terug en dan komt het weer goed. En jawel we zijn weer goed opweg!
Dinie schreef:Wim waarschuwde me er al voor toen ik nog maar net begon met trainen. Hij zei: "Dinie er komt een tijd dat je denkt, 'dit gaat fout, ze leert het nooit', maar als je dan een paar stapjes terug doet en het weer langzaam op gaat bouwen, zie je weer vooruitgang'. En indeerdaad het is zo!!!
Labje schreef:Dinie schreef:Wim waarschuwde me er al voor toen ik nog maar net begon met trainen. Hij zei: "Dinie er komt een tijd dat je denkt, 'dit gaat fout, ze leert het nooit', maar als je dan een paar stapjes terug doet en het weer langzaam op gaat bouwen, zie je weer vooruitgang'. En indeerdaad het is zo!!!
Gelukkig.![]()
Dat geeft me weer hoop.