Het instinct kruipt waar het niet gaan kan ...
-
- Speurneus
- Contacteer:
Nou ik heb van de politie helaas nog geen reactie gekregen maar de mail is wel gelezen en ik weet wel bijna zeker dat ik feedback ga krijgen. Ik ga anders ook eens informeren bij het kantoor zelf, maar dat kan wel pas vanaf volgende week (heel misschien ook morgen).

-
- Speurneus
- Contacteer:
Net een reactie van de politie gekregen:
Beste Kim & Olly,
... Daarom effe later dit antwoord.
De jager mag vanaf de openbare weg richting jachtterrein schieten. De jager mag nooit met het schot de openbare weg treffen.
Ik kan me verder best voorstellen dat jij - Kim - erg schrok! Gelukkig ben jij een dappere! Trouwens, hoe reageerde Olly?
Groetjes en tot ziens
Beste Kim & Olly,
... Daarom effe later dit antwoord.
De jager mag vanaf de openbare weg richting jachtterrein schieten. De jager mag nooit met het schot de openbare weg treffen.
Ik kan me verder best voorstellen dat jij - Kim - erg schrok! Gelukkig ben jij een dappere! Trouwens, hoe reageerde Olly?
Groetjes en tot ziens

-
- Speurneus

Kun je inschatten waat Olly de duif weghaalde? Die zat toch aan de lijn vast, dus dat kan niet ver bij je uit de buurt geweest zijn

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
- Speurneus
- Contacteer:
Dat zal op zo'n 8m geweest zijn ... Dus idd vlakbij ... Ik spreek met de politieman wel eens af want ik vind het echt een domme regeling! Ik durf eigenlijk nu niet meer in rustige officiële straten / bospaden te lopen die als officiële straat erkend zijn.Saskia.Bernadette schreef:Dat is echt raar hoor, dat een jager vanaf de openbare weg mag schieten (ook al is het in de richting van het jachtterrein). Jij kon trouwens niet zien vanwaar hij waarheen schoot neem ik aan?
Kun je inschatten waat Olly de duif weghaalde? Die zat toch aan de lijn vast, dus dat kan niet ver bij je uit de buurt geweest zijn

-
- Hele grote hondenneus