Wat eet je hond vandaag?
Miscchien een hele stomme vraag... Maar wij geveb onze Cay alleen maar brokken en soms een keer rundvlees... En als tussnedoortje een vlees bot maar daar blijft het vaak bij... daar is toch niks mee? Of is het beter voor je hond hem ook andere dingen te geven... Cay heeft snel last van zijn buik...
Ik ben hier niet ervaren mee en doe dan braaf wat de DA toen Cay nog pup was gezegd heeft... gewoon brokken... wel 65 euro per zak.... En geen tot weinig vlees want dat is slecht voor de tanden? Het is voor ons de eerste hond... dus wie kan mij helpen?
Ik ben hier niet ervaren mee en doe dan braaf wat de DA toen Cay nog pup was gezegd heeft... gewoon brokken... wel 65 euro per zak.... En geen tot weinig vlees want dat is slecht voor de tanden? Het is voor ons de eerste hond... dus wie kan mij helpen?
-
- Speurneus
Misschien kan je je vraag stellen in een "eigen" topic. Je zal vast en zeker veel antwoorden krijgensoraya schreef:Miscchien een hele stomme vraag... Maar wij geveb onze Cay alleen maar brokken en soms een keer rundvlees... En als tussnedoortje een vlees bot maar daar blijft het vaak bij... daar is toch niks mee? Of is het beter voor je hond hem ook andere dingen te geven... Cay heeft snel last van zijn buik...

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
Vandaag nogmaals Bibi
Morgen ieder een 1/2 eend zonder veren.
Morgen ieder een 1/2 eend zonder veren.

-
- Speurneus
Jack: hazenrugfilets met groentemix en gemalen haaskarkas (tsja hij kauwt moeilijk dus alles maar malen
)
Max: eend excl filets, dus aangevuld met hazenrugfilets
Gijs: hazenrugfilets met konijnenbouten en biologische rundlever

Max: eend excl filets, dus aangevuld met hazenrugfilets
Gijs: hazenrugfilets met konijnenbouten en biologische rundlever
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
eendenrug en eendenvlees met vel,runderspiervlees.
ik voer roef op het moment meer als een kilo per dag maar hij blijft schraal
meer voeren heeft geen zin want dat krijgt hij niet op,en te veel vet vlees dan heb ik straks een brakend hondje denk ik.
tips iemand?
ik voer roef op het moment meer als een kilo per dag maar hij blijft schraal

tips iemand?

-
- Speurneus
Ik heb even teruggelezen wat je zoal geeft, maar je geeft al de vettere soorten zoals eend, parelhoen en zalmroef schreef:eendenrug en eendenvlees met vel,runderspiervlees.
ik voer roef op het moment meer als een kilo per dag maar hij blijft schraalmeer voeren heeft geen zin want dat krijgt hij niet op,en te veel vet vlees dan heb ik straks een brakend hondje denk ik.
tips iemand?

Je zou ook nog naar je percentages kunnen kijken van wat je voert. Ik weet niet welke percentages je voert, maar misschien meer spiervlees gaan geven in verhouding tot je vleesbot? Anders zou ik het ook niet weten ...
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
ik voer nu 3% van zijn lichaams gewicht(was 30 kilo,nu 27 kilo)en ik geef hem nu 200 gram per dag extra spiervlees erbij.ik kan idd wel een geit gaan proberen,dat heb ik niet in zijn menu staan. bedankt voor het mee denken.De Geijsjes schreef:Ik heb even teruggelezen wat je zoal geeft, maar je geeft al de vettere soorten zoals eend, parelhoen en zalmroef schreef:eendenrug en eendenvlees met vel,runderspiervlees.
ik voer roef op het moment meer als een kilo per dag maar hij blijft schraalmeer voeren heeft geen zin want dat krijgt hij niet op,en te veel vet vlees dan heb ik straks een brakend hondje denk ik.
tips iemand?Je kan ook nog geitensnippers proberen, is ook vetter.
Je zou ook nog naar je percentages kunnen kijken van wat je voert. Ik weet niet welke percentages je voert, maar misschien meer spiervlees gaan geven in verhouding tot je vleesbot? Anders zou ik het ook niet weten ...

-
- Speurneus
Is hij nog steeds zo ziek en beroerd dan?roef schreef:ik voer nu 3% van zijn lichaams gewicht(was 30 kilo,nu 27 kilo)en ik geef hem nu 200 gram per dag extra spiervlees erbij.ik kan idd wel een geit gaan proberen,dat heb ik niet in zijn menu staan. bedankt voor het mee denken.De Geijsjes schreef:Ik heb even teruggelezen wat je zoal geeft, maar je geeft al de vettere soorten zoals eend, parelhoen en zalmroef schreef:eendenrug en eendenvlees met vel,runderspiervlees.
tips iemand?Je kan ook nog geitensnippers proberen, is ook vetter.

Anders misschien de wandelingen weer wat opbouwen, de opbouw van spieren is natuurlijk ook wat hij weer nodig heeft als dat weer mogenlijk is, die wegen tenslotte ook wat

Groetjes Lin en een
van Max en een
van Luna, Doran en Zinzi

-
- Speurneus
Konijn en paardensnijling.
Morgen Zalmkop en restant van boven...
Morgen Zalmkop en restant van boven...