Wat eet je hond vandaag?

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

Miscchien een hele stomme vraag... Maar wij geveb onze Cay alleen maar brokken en soms een keer rundvlees... En als tussnedoortje een vlees bot maar daar blijft het vaak bij... daar is toch niks mee? Of is het beter voor je hond hem ook andere dingen te geven... Cay heeft snel last van zijn buik...

Ik ben hier niet ervaren mee en doe dan braaf wat de DA toen Cay nog pup was gezegd heeft... gewoon brokken... wel 65 euro per zak.... En geen tot weinig vlees want dat is slecht voor de tanden? Het is voor ons de eerste hond... dus wie kan mij helpen?
soraya

Ongelezen bericht door soraya »

En ik lees best vaak rauw ei? Is dat goed?
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

soraya schreef:Miscchien een hele stomme vraag... Maar wij geveb onze Cay alleen maar brokken en soms een keer rundvlees... En als tussnedoortje een vlees bot maar daar blijft het vaak bij... daar is toch niks mee? Of is het beter voor je hond hem ook andere dingen te geven... Cay heeft snel last van zijn buik...

Ik ben hier niet ervaren mee en doe dan braaf wat de DA toen Cay nog pup was gezegd heeft... gewoon brokken... wel 65 euro per zak.... En geen tot weinig vlees want dat is slecht voor de tanden? Het is voor ons de eerste hond... dus wie kan mij helpen?
Misschien kan je je vraag stellen in een "eigen" topic. Je zal vast en zeker veel antwoorden krijgen :wink: Ik wil nog wel even kwijt dat vlees voor honden met of zonder zwakke darmen de beste voedingsmethode is.
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
rimanime
Speurneus
Speurneus

Vandaag nogmaals Bibi

Morgen ieder een 1/2 eend zonder veren.
Afbeelding

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017

De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door De Geijsjes »

Jack: hazenrugfilets met groentemix en gemalen haaskarkas (tsja hij kauwt moeilijk dus alles maar malen :wink: )
Max: eend excl filets, dus aangevuld met hazenrugfilets
Gijs: hazenrugfilets met konijnenbouten en biologische rundlever
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Karen

Ongelezen bericht door Karen »

rundvlees
yari
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door yari »

Een flinke zalmkop van 650 gram! :shock:
Groetjes: Mariëlle & Yari

~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

Zalmmix en kipkarkassen
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

eendenrug en eendenvlees met vel,runderspiervlees.

ik voer roef op het moment meer als een kilo per dag maar hij blijft schraal :( meer voeren heeft geen zin want dat krijgt hij niet op,en te veel vet vlees dan heb ik straks een brakend hondje denk ik.
tips iemand?
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
De Geijsjes
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door De Geijsjes »

roef schreef:eendenrug en eendenvlees met vel,runderspiervlees.

ik voer roef op het moment meer als een kilo per dag maar hij blijft schraal :( meer voeren heeft geen zin want dat krijgt hij niet op,en te veel vet vlees dan heb ik straks een brakend hondje denk ik.
tips iemand?
Ik heb even teruggelezen wat je zoal geeft, maar je geeft al de vettere soorten zoals eend, parelhoen en zalm :wink: Je kan ook nog geitensnippers proberen, is ook vetter.
Je zou ook nog naar je percentages kunnen kijken van wat je voert. Ik weet niet welke percentages je voert, maar misschien meer spiervlees gaan geven in verhouding tot je vleesbot? Anders zou ik het ook niet weten ...
Mike ♂ (Tricky Mike v.d. Mediaan/herplaatser(08-09-1990 tot 24-12-1996))
Beagle ♂ (Grienwolder Clownesque Beagle (15-09-1994 tot 12-06-2005)
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

Hier vandaag zalmsnippers voor de pup, en een enorme zalmkop voor Juna.
Morgen krijgen ze allebei wilde konijnenruggen
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

De Geijsjes schreef:

tips iemand?
Ik heb even teruggelezen wat je zoal geeft, maar je geeft al de vettere soorten zoals eend, parelhoen en zalm :wink: Je kan ook nog geitensnippers proberen, is ook vetter.
Je zou ook nog naar je percentages kunnen kijken van wat je voert. Ik weet niet welke percentages je voert, maar misschien meer spiervlees gaan geven in verhouding tot je vleesbot? Anders zou ik het ook niet weten ...
ik voer nu 3% van zijn lichaams gewicht(was 30 kilo,nu 27 kilo)en ik geef hem nu 200 gram per dag extra spiervlees erbij.ik kan idd wel een geit gaan proberen,dat heb ik niet in zijn menu staan. bedankt voor het mee denken. :)
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Bowie kreeg vandaag runderpens.
Lunatic
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Lunatic »

roef schreef:
De Geijsjes schreef:

tips iemand?
ik voer nu 3% van zijn lichaams gewicht(was 30 kilo,nu 27 kilo)en ik geef hem nu 200 gram per dag extra spiervlees erbij.ik kan idd wel een geit gaan proberen,dat heb ik niet in zijn menu staan. bedankt voor het mee denken. :)
Is hij nog steeds zo ziek en beroerd dan? :(
Anders misschien de wandelingen weer wat opbouwen, de opbouw van spieren is natuurlijk ook wat hij weer nodig heeft als dat weer mogenlijk is, die wegen tenslotte ook wat :)
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi
rimanime
Speurneus
Speurneus

Konijn en paardensnijling.

Morgen Zalmkop en restant van boven...
Afbeelding

Plaats reactie