Op aanvraag: De Chippendales
-
jessica
- Speurneus

- Contacteer:
-
Marcail
- Speurneus

- Contacteer:
Neeeeeeeeeee Parel
Neeeeeeeeeeeeeee Lotte,
NNNNeeeeeeeeeee Kayby,
NNNNNNNNNNeeeeeee Floor, niet kwijlen op mijn toetsenbord
Wat een gevecht moet ik hier houden zeg
Ik zal kaartjes bestellen, dan mogen jullie in de rij aanschuiven
. zo en ga nu maar dromen van die prachtige Chippie's
pfffffffffffffffffffttttttttttt
Ik zal kaartjes bestellen, dan mogen jullie in de rij aanschuiven
pfffffffffffffffffffttttttttttt
Lovely Marcail van 't Chielewout ( 29-01-2008 )
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
Nixies Canberra van 't Chielewout ( 04-06-2008)
Moonlight Fia of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Moonlight May of Marcail Highlands ( 22-05-2011)
Mignon Bonnie of Marcail Highlands ( 11-02-2011)
Glorious Adin of Marcail Highlands (04-06-2012)
Kayby, Max, Beau. ( de bejaardenclub)
Floor 15-10-2002 / 04-01-2012
Enjoy 16-09-2000 / 27-04-2012
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Zal ik zeker in gedachten houden, meid, maarre .... is er nog een plekkie waar wij ons huisje op kunnen bouwen?taggart schreef:Het is hier ook inderdaad altijd geweldig , al maakt het zonnetje het wel helemaal geweldig hoorAlice van Ginkel schreef:Haha, het lijkt wel U vraagt en wij draaien![]()
![]()
Bedankt voor de prachtige foto's, ik heb mijn Chippendales gemist, hoor! Meid, ik heb het al eens eerder gezegd, maar o, wat woon je toch prachtig. Ik zou zo met je ruilen. Die rust lijkt me zo heerlijk!! Het maakt denk ik niet uit wat voor een jaargetijde het is, het zal altijd wel mooi zijn, hé? Geniet maar lekker van alles! Fijn dat je er weer bent. Lieve groetjes van Alice.
Maar mocht je ooit in de buurt zijn, dan laat het me weten dan kun je een keer met ons gaan wandelen, lekker relaxt door het heuvellandschap en kun je de chippendales live zien
En nog bedankt voor je lieve reactie bij het overlijden van mijn lieve oude mannetje Youri. Stel ik altijd zeer op prijs.

-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Nou, is er nog een plekkie?Alice van Ginkel schreef:Zal ik zeker in gedachten houden, meid, maarre .... is er nog een plekkie waar wij ons huisje op kunnen bouwen?taggart schreef:Het is hier ook inderdaad altijd geweldig , al maakt het zonnetje het wel helemaal geweldig hoorAlice van Ginkel schreef:Haha, het lijkt wel U vraagt en wij draaien![]()
![]()
Bedankt voor de prachtige foto's, ik heb mijn Chippendales gemist, hoor! Meid, ik heb het al eens eerder gezegd, maar o, wat woon je toch prachtig. Ik zou zo met je ruilen. Die rust lijkt me zo heerlijk!! Het maakt denk ik niet uit wat voor een jaargetijde het is, het zal altijd wel mooi zijn, hé? Geniet maar lekker van alles! Fijn dat je er weer bent. Lieve groetjes van Alice.
Maar mocht je ooit in de buurt zijn, dan laat het me weten dan kun je een keer met ons gaan wandelen, lekker relaxt door het heuvellandschap en kun je de chippendales live zien
En nog bedankt voor je lieve reactie bij het overlijden van mijn lieve oude mannetje Youri. Stel ik altijd zeer op prijs.

-
gitte
-
taggart
Alice van Ginkel schreef:Nou, is er nog een plekkie?Alice van Ginkel schreef:taggart schreef: Het is hier ook inderdaad altijd geweldig , al maakt het zonnetje het wel helemaal geweldig hoor
Zal ik zeker in gedachten houden, meid, maarre .... is er nog een plekkie waar wij ons huisje op kunnen bouwen?
tuurlijk valt altijd te regelen hoor, buren hebben een weitje
Gaat dan wel over een tijdelijk huisje opbouwen neem ik aan